مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم با اشاره به اینکه ماموران آتش‌نشانی از تمام مساجد و تکیه‌های عزاداری سالار شهیدان (ع) در ایام محرم بازدید می‌کنند، گفت: به تمام مساجد کپسول آتش‌نشانی از سوی این سازمان اهدا شده است.

به گزارش قم خبر , عباس جعفری در گفت‌و‌گو با فارس در قم، با اشاره به اینکه در 72 ساعت گذشته 37 مورد عملیات آتش‌نشانی انجام شده است اظهار کرد: 13 مورد حریق، 16 مورد ایمن سازی و هشت مورد نجات از جمله عملیات سازمان آتش‌نشانی قم بوده است.

وی افزود: سه مورد حریق منزل، پنج مورد حریق درخت، سه مورد حریق ضایعات، یک مورد حریق خودرو و یک مورد حریق پست برق از جمله عملیات‌های اطفا حریق سازمان آتش نشانی قم بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم با اشاره به 16 مورد عملیات ایمن سازی گفت: چهار مورد بازگشایی درب منزل، شش مورد حبس در منزل و خودرو، یک مورد نشت بنزین خودرو، دو مورد قطع آژیر، یک مورد آب افتادگی داخل زیرزمین، یک مورد احتمال انفجار آب‌گرم‌کن و یک مورد رها سازی گربه از داخل هوا کش از عملیات‌های ایمن سازی این سازمان در 72 ساعت گذشته است.

جعفری تصریح کرد: عملیات نجات سازمان آتش‌نشانی قم شامل دو مورد نجات از آسانسور، دو مورد حبس موش صحرایی، یک مورد برخورد خودرو با گاردریل، یک مورد اقدام به سقوط و یک مورد انتقال جسد در کوه خضر نبی است.

وی با اشاره به اینکه ماموران آتش‌نشانی از تمام مساجد و تکیه‌های عزاداری سالار شهیدان (ع) در ایام محرم بازدید می‌کنند گفت: به تمام مساجد کپسول آتش‌نشانی از سوی این سازمان اهدا شده است و اگر مسئولان مسجدی هنوز موفق به دریافت این کپسول‌ها نشده‌اند با مراجعه به سازمان آتش‌نشانی می‌توانند کپسول آتش‌نشانی را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خاطرنشان کرد: خودروهای آتش‌نشانی در ورزشگاه شهید حیدریان محل برگزاری مراسم عزاداری مستقر شده‌اند تا چنان که حادثه‌ای رخ داد به موقع اقدام کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری