کد خبر: 7642

گزارشی از فعالیت های احمدامیرآبادی فراهانی در دوره تعطیلی صحن علنی:

نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

به گزارش قم خبر و به نقل از پایگاه خبری نماینده، اهم فعالیت‌های "احمدامیرآبادی فراهانی" "عضو کمیسیون برنامه و بودجه" درمجلس  شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه "قم" به شرح ذیل است؛

امیرآبادی:تقسیمات کشوری قم باید اصلاح شود

جلسه شورای اداری استان قم باحضور امیرآبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه وخانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و استاندارقم برگزارشد که در این جلسه موضوعاتی همچون معضل تالاب‌ها و دریاچه‌ها و نیز اصلاح تقسیمات کشوری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیرآبادی

عیادت و دلجویی از حادثه دیدگان خیابان امامزاده ابراهیم در بیمارستان

امیرآبادی فراهانی روز جمعه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۵:۳۰با حضور در بیمارستان نکویی از حاثه دیدگان خیابان امامزاده ابراهیم عیادت کردند.

عضوکمیسیون برنامه وبودجه واصل نودم مجلس به محض ورود به بیمارستان به دیدارتک تک حادثه دیدگان رفت وازنزدیک در جریان روند درمانی حادثه دیدگان قرار گرفت.

امیرآبادی

بسیج و کانون‌های مساجد با وجود برخی محدودیت‌های مالی، نهایت بهره‌وری را دارند

امیرآبادی فراهانی پنجشنبه شب درآیین اختتامیه اوقات فراغت تابستان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان قم با اشاره به توجه به امراقتصادوفرهنگ درنامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در بخش اقتصاد به دنبال برنامه‌ریزی هستیم که اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.

وی بااشاره به اینکه دربخش فرهنگ نیزباید توجه لازم را داشته باشیم، افزود: باید از اقتصادبه عنوان ابزاری برای دستیابی به فرهنگ استفاده کنیم.

امیرآبادی:من هیچگونه دخالتی در انتصابات مدیران استان ندارم

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان قم باحضوراحمدامیرابادی فراهانی و معاون حقوقی، تفریغ بودجه و امور مجلس دیوان محاسبات کشور، معاونین استاندارو جمعی ازمدیران اجرایی استان برگزار شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس گفت: ماهیچ گونه دخالتی در عزل و نصب مدیران استان نداریم.

امیرآبادی

بازدید امیرآبادی فراهانی از کارخانه تولید ظروف چینی نسترن

احمدامیرآبادی فراهانی صبح یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ازکارخانه تولیدظروف چینی نسترن بازدید کرد.

این بازدید به درخواست مدیر کارخانه صورت گرفت نماینده مردم قم ضمن در جریان قرار گرفتن تولیدات این کارخانه به بررسی و پیگیری مشکلات کارخانه و کارگران پرداخت واز نزدیک درجریان امورقرارگرفت.

و در ادامه بازدیدهای نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه، با حضور در سرپرستی بیمه کوثر در استان قم به همراه رئیس بیمه کوثراستان، ضمن بازدیداز شعبات آن در سطح استان باهم دیداروگفتگو کردند.

امیرآبادی

با جمع آوری راه آهن از سطح شهر، فضای مناسب ایجاد شود

امیرآبادی فراهانی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح یادگار امام(ره) اظهار کرد: با تلاش مجموعه مدیریت شهری این پروژه با وجود مشکلات بسیار زیادی از جمله جابجایی و تعویض دکل های فشار قوی برق به نحو احسن و در مدت زمان مناسبی به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح غرب و شرق قم به یکدیگر متصل می‌شوداظهار کرد: با بهره‌برداری از این تقاطع، ساکنین این منطقه دسترسی خوبی به مناطق چهار وهشت قم خواهندداشت.

دیدار با مدیران امور شعب بانک های ملی، سپه و رفاه استان

روز دوشنبه۱۰ شهریورماه، مدیران امورشعب بانک های ملی، سپه و رفاه استان قم به صورت جداگانه بانماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

این ملاقات که در دفتر نماینده مردم قم برگزارشد، ضمن ارائه گزارشی مدیران ازعملکرد شعبات بانک های خود، اظهار داشتند : ملی بودن، این بانک ماراموظف به پاسخگو بودن به یکایک هموطنان می کند و سعی همه کارکنان این بانک ها نیز کسب رضایت مردم با ارائه خدمات مطلوب می باشد.

امیرآبادی

اخذ دستور از وزیراقتصاد و دارایی برای پرداخت بدهی دولت به شهرداری قم

، احمدامیرابادی فراهانی ازاخذدستورازدکتر طیب نیاوزیراقتصادو دارایی برای پرداخت دیون دولت به شهرداری قم خبرداد.

وی خاطر نشان کردبااشاره به پیگیری هابعمل آمده، دیون دولت به شهرداری قم ازطریق فروش سهام در حال انجام است و چند قسط آن نیز با دستورات و پیگیری های انجام شده پرداخت شده است و بااخذ دستوراز وزیر اقتصاد و دارایی قسط دیگر آن نیز پرداخت شد.

امیرآبادی :توجه ویژه به شاخص زائر پذیری استان قم در بودجه و اعتبارات

، احمدامیرآبادی درجلسه شورای اداری استان قم که باحضور وزیر کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و بخصوص شهدای دولت اظهار داشت: موفقیت دولت جمهوری اسلامی ایران موفقیت نظام اسلامی است و همه ما مسئولانی که خارج از قوه مجریه هستیم، باید کمک کنیم.

انجام بازدیدهای از مناطق محروم حوزه انتخابیه از دیگر برنامه های نماینده قم در طول تعطیلات شهریور ماه مجلس شورای اسلامی بوده است.

امیرآبادی

امیرآبادی

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری