کد خبر: 6941

نمایشگاه فاتحان گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده انتظامی استان قم در جوار مسجد اهل بیت(ع) واقع در عوارضی اتوبان قم - تهران افتتاح شد.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، محمد موسوی مسئول اجتماعی یگان ویژه استان با اعلام جزئیات نمایشگاه فاتحان گمنام اظهار کرد: این نمایشگاه به همت پرسنل پگان ویژه استان قم و برای چهارمین سال متوالی دائر شده و به لحاظ زمانی نخستین نمایشگاه استان قم است که قبل از آغاز هفته دفاع مقدس در محل شاهراه مهم ارتباطی کشور یعنی ابتدای اتوبان قم- تهران برپا شده است.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی فصل تابستان و تردد فراوان زائران استان قم، برپایی این نمایشگاه فرهنگی و حماسی، فرصت مغتنمی است تا گامی در راستای احیاء ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود.

مسئول اجتماعی یگان ویژه استان قم در خصوص محتوای نمایشگاه فاتحان گمنام مطرح کرد: در این نمایشگاه موضوعات متنوعی از جمله ماکت مناطق عملیاتی فتح خرمشهر، غرفه حجاب و عفاف، نقاشی کودکان با موضوع دفاع مقدس، مظلومیت اهل بیت(ع)، شهدای گمنام و ... ارائه شده است. وی افزود: روند برپایی نمایشگاه طی سال‌های گذشته و نمایشگاه حاضر مورد استقبال ستاد بازرسی ناجا، پیشکسوتان دفاع مقدس و زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) قرار گرفته است.

موسوی یادآور شد: نمایشگاه فاتحان گمنام در جوار مسجد اهل بیت(ع) واقع در عوارضی ابتدای اتوبان قم تهران برپا شده و تا چهارشنبه دوم مهر ماه بازدیدکنندگان است.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فاتحان گمنام سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، موسوی منش شهردار منطقه 3 قم و جمعی از مسئولان یگان ویژه استان حضور داشتند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری