تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با تشکیل کمیته تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی مسجد مقدس جمکران تدوین بیانیه مأموریت و سند چشم‌انداز آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: سند چشم‌انداز مسجد مقدس جمکران تدوین می‌شود

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در چهل و یکمین جلسه شورای معاونین این مکان مقدس با تلاوت 44 سوره انعام گفت: براساس این آیه شریفه خداوند متعال نعمت‌هایی به بعضی امت‌ها و ملت‌ها عطا می‌کند که موجب طغیان و ارتکاب اقسام گناهان می‌شود و پس از آن همه رفاهیات را بعد از اینکه سرمست می‌شوند به صورت یکجا از آنها می‌گیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران به حوادث 15 خرداد 42 اشاره کرد و افزود: بعد از حادثه فیضیه در قم بسیاری معتقد بودند شاه تا چهلم شهدا ساقط می‌شود ولی بعد از 16 سال این اتفاق افتاد.

وی افزود: نگاه محدود به نظام خلقت انسان را دچار یأس و ناامیدی می‌کند. حتی بعضی اوقات انبیا نیز آن قدر زیرفشار قرار می‌گرفتند که آنها نیز دچار یأس و ناامیدی می‌شدند ولی در اوج این ناامیدی‌ها با توکل به خدا تمام معادلات عوض می‌شد.

در این جلسه بر تشکیل کمیته تخصصی برنامه ریزی راهبردی مسجد مقدس جمکران با حضور معاونین و مدیران ارشد این مکان مقدس برای تدوین بیانیه مأموریت و سند چشم انداز مسجد تأکید شد.

همچنین به اعضا مأموریت داده شد تا با احصای نقاط ضعف و قوت و تبیین وضعیت عملکرد گذشته حوزه مربوطه، زمینه را برای برنامه‌ریزی مطلوب‌تر فراهم آورند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری