کد خبر: 13700

شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان در حین اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر با یادآوری مشکلاتی که این روزها برای مردم جنوب کشورمان پیش آمده از مردم خواست برای خوزستانی‌ها دعای باران بخوانند.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس، شب گذشته (۲۶ بهمن ماه) سالن همایش‌های برج میلاد تهران شاهد برپایی کنسرت شهرام شکوهی خواننده پاپ ایران بود، این کنسرت نیز همچون عادت معهود تمامی کنسرت‌ها با حدود یک ساعت تأخیر آغاز شد و شهرام شکوهی نیز در صحبت ابتدایی خود پس از تشکر از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جشنواره موسیقی فجر از کمبود وقت و برپایی کنسرت فرزاد فرزین پس از این اجرا خبر داد و گفت: بنابراین باید خیلی سریع و پشت سر هم همه آهنگ‌ها را اجرا کنم.


اجراهای این خواننده پاپ با آهنگ‌های «از تو بعیده» و «وای از هوس» آغاز شد اما کم شور بودن این اجراها باعث شد تا خود شکوهی خطاب به مردم بگوید که اینجا جشنواره موسیقی فجر است نه فیلم فجر و شما هم در مقام قضاوت ما دراین جشنواره نیستید چرا که بخش پاپ جشنواره ، بدون جایزه و برگزیده است بنابراین ساکت ننشینید!

شهرام شکوهی اجرای خود را با آهنگ‌ «من و تو» ادامه داد و پس از اتمام این اجرا خطاب به حضار گفت که دیگر پیر شده و کار را با آهنگ‌های «مدارا کن»، «انگیزه» و «خیال کن» و «کولی‌عشق» ادامه داد! آهنگ‌های ابتدایی شهرام شکوهی در این کنسرت کم شور و بدون انرژی ابتدایی کنسرت‌های پاپ صورت گرفت به طوریکه مردم هم کمتر استقبال کردند اما رفته رفته با اجرای آهنگ‌های شاد انرژی به فضای سالن بازگشت.

در حاشیه برپایی کنسرت نیز شهرام شکوهی با یادآوری نام و یاد مرتضی پاشایی خواننده تازه درگذشته موسیقی پاپ گفت: امسال بین بچه‌های پاپ جای یک عزیزی خیلی خالی‌ است و بنابراین آهنگ «عاشقان» را به روح این عزیز تقدیم کرد.

وی سپس با یادآوری مشکلاتی که این روزها به لحاظ آب و هوا و گردوخاک برای مردم جنوب کشورمان مخصوصاً خوزستان و اهواز پیش آمده از مردم خواست که برای خوزستانی‌های عزیز دعای باران بخوانند و آهنگ «من و بارون» را به مردم این خطه تقدیم کرد.

در بخش پایانی اجرای شهرام شکوهی نیز او آهنگ دیگری را به مادر سرپرست ارکسترش که به تازگی فوت کرده، تقدیم کرد.

در پایان نیز اجرای «دلم خونه» و تکرار «من و بارون» برای علاقه‌مندان در سالن ارائه شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری