کد خبر: 9264

عضو کمیسیون امنیت ملی:

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار قم خبر با اشاره به حوادث اسید پاشی اصفهان، اظهار کرد: این حادثه  روز سه شنبه در کمیسیون مطرح شد و در حال حاضر سه نماینده اصفهان نیز در این باره پیگیری می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به علت حادثه، افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، اما باید گفت که این حوادث بیشتر هدایت شده از سوی عوامل بیرون کشور هستند.

وی با اشاره به مصاحبه والدین یکی از این افراد با رسانه های غربی، تصریح کرد: این که والدین آن فرد با رسانه های بیگانه مصاحبه کنند پسندیده نیست، زیرا این مشکل در داخل کشور رخ داده است و بهتر ایست که این مسائل از طریق دستگاه های قضایی و انتظامی کشور پیگیری شود.

کوثری عنوان کرد: موضع گیری های رسانه های غربی از این ماجرا بیشتر برای بزرگ نمایی کردن حوادث ایران است، داعیه داران حقوق بشر به جای پرداختن به مسائل ایران فکری به حال جنایات رخ داده در منطقه بکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جنایات منطقه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وظیفه اصلی داعیه داران حقوق بشر رسیدگی به اوضاع منطقه و از بین بردن جنایات داعش درسوریه و عراق است، البته در ایران نیز وظیفه دستگاه امنیتی بررسی پرونده و برخورد قانونی و قاطع با عوامل این ماجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری