کد خبر: 9228

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار قم خبر با اشاره به اسید پاشی های اخیر در اصفهان، اظهار کرد: این کار قبیح و بسیار زشت است که فقط آدم های مجنون و وابسته به بیرون از کشور مرتکب این فعالیت ها می شوند.

عضو کمییسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فلسفه امر به معروف، افزود: امر به معرف یکی از مهمترین و ماندگارترین حرکت های امام حسین(ع) است و همین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سبب شد که امام حسین(ع) د واقعه سرخ کربلا به شهادت برسند.

وی با تاکید به تهدیداتی که علیه آمران به معروف در ایران می شود، تصریح کرد: دشمن این توطئه را به آمران معروف نسبت داده است، این در حالی است که آمران به معروف ما در خیابان ها کشته می شوند.

حقیقت پور با تاکید به بصیرت مردم، عنوان کرد: مردم ایران باید به درجه ای از درک برسند که بتوانند توطئه های دشمن را تشخیص دهند و در راستای خنثی سازی آنها تلاش کنند، این حرکت می تواند برای برهم زدن نظم ایران در زمان مذاکرات هسته ای باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مصاحبه والدین یکی از قربانیان اسیدپاشی های اصفهان، تاکید کرد: این که خانواده یکی از این افراد با بی سی سی مصاحبه می کند کار اشتباهی است، زیرا ما باید مسائل داخلی کشورمان را خودمان حل کنیم، در حال حاضر فردی که با این رسانه مصاحبه کرده است آیا مشکلش حل شده، بنابراین نباید آب به آسیاب دشمن ریخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری