رئیس قرارگاه عمارگفت: داعش با سرمایه سنگین آمریکا ایجاد شده و هدف از تشکیل آن جنگ بین شیعه و سنی است.

به گزاراش قم خبر به نقل از تسنيم ، حجت الاسلام مهدی طائب عصر امروز در همایش مبلغان عاشورایی که در سالن همایش سازمان تبلیغات برگزارشد با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار کرد: تفاوتی در تبلیغ ماه محرم و رمضان وجود دارد، جنبه تبلیغ در ماه رمضان عبادت اسلام و در ماه محرم جنبه سخنان مبلغین سیاست اسلام است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به عنصر زنده ماندن تشیع افزود: تردیدی نیست که شیعه همیشه مورد هجوم دشمن بوده است، ماه رمضان و ماه محرم شیعه را از لحاظ عبادت و سیاست زنده نگه داشته است.

طائب با اشاره به همزمان شدن روز عاشورا و 13 آبان بیان کرد: امسال روز 13 آبان با روز عاشورا مصادف شده است که این سبب می‌شود تا ما 13 آبان امسال دنیا را تکان دهیم و فریاد مرگ بر آمریکای ما سبب شگفتی عالم شود.

کار‌شناس مسائل سیاسی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشورمان عنوان کرد: دشمن فشار زیادی را در این 35 سال علیه کشورمان ایجاد کرده اگر این فشار و تحریم‌ها را یک سال علیه کشور پیشرفته‌ای مثل ژاپن ایجاد کرده بود این کشوراز بین می‌رفت که این نشان از پایداری ملت غیور ما است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت کار مبلغین تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی ایجاد شده توسط دشمن اگر منبر مبلغان نبود مکتب شیعه از بین می‌رفت.

وی با تصریح بر اینکه امروز جنگ نرم دشمن شدت بسیاری گرفته است اظهار کرد: جنگ نرم دشمن بسیار پیشرفته شده است که ابزار آن هم رسانه است، دشمن با تغییر ابزارهای رسانه‌ای در تلاش است تا فکر جوان ایرانی را منحرف کند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد جنگ نرم گفت: دشمن با پیشرفت تکنولوژی سعی می‌کند تا حیا را از جامعه دینی ببرد.

طائب با اشاره به جنگ سخت دشمن بیان کرد: دشمن در جبهه جنگ سخت با حمایت‌های خود از گروهک داعش در کشورهای عراق وسوریه تلاش می‌کند تا کشورمان را تحت فشار قرار دهد.

کار‌شناس مسائل سیاسی عنوان کرد: هویت ما را انقلاب تشکیل می‌دهد و دنیا ما را با انقلابمان می‌شناسد بهترین معیار و راه شناخت انقلاب هم امام خمینی (ره) هستند، اگر هویت انقلاب را از ما بگیرند دیگر تفاوتی با دیگر ملت‌ها نداریم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تشکیل گروهک داعش توسط دشمن تصریح کرد: داعش با سرمایه سنگین آمریکا ایجاد شده و هدف از تشکیل آن جنگ بین شیعه و سنی است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری