دانشمند برجسته جبل عامل لبنان گفت: آیت‌الله نمر از ابتدا همراه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود، الان هم از حامیان خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است.

به گزارش قم خبر , آیت‌الله علی کورانی در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمرباقر النمر توسط دولت سعودی اظهار کرد: هر انسان آزاده‌ای به دلیل حکم ظالمانه دولت آل‌سعود اعتراض دارد و آن را محکوم می‌کند.

وی با اشاره به انجام حکم اعدام آیت‌الله نمر و تبعات آن بیان کرد: اگر آل‌سعود دست به این اقدام جاهلانه بزند و آیت‌الله نمر را اعدام کند این موضوع به ضرر خودش تمام می‌شود و موج اعتراض شدید مسلمانان علیه حکومت آل‌سعود ایجاد می‌شود.

دانشمند برجسته جبل عامل لبنان با تاکید بر اعتراض‌های مردمی حاصل از اعدام آیت‌الله نمر عنوان کرد: با اعدام آیت‌الله نمر مردم عربستان به‌ویژه شهر قطیف که شهری شیعه نشین است ساکت نمی‌شینند و نسبت به اقدام آل سعود ابراز انزجار می‌کنند.

استاد حوزه علمیه با بیان برخی از ابعاد زندگانی آیت‌الله نمر تصریح کرد: آیت‌الله نمر از علمای بزرگ منطقه قطیف است و در روستایی متولد شد که تنها روستای انقلابی قطیف است.

وی با تاکید بر حمایت ایران از مواضع آیت‌الله نمر خاطرنشان کرد: آیت‌الله نمر از ابتدا همراه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود و امروز هم از حامیان خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری