کد خبر: 9176

علی مطهری در حالی به نظام تهمت می زند که خودش بارها در این باره در صدا و سیما و حتی تریبون مجلس و سایتها و روزنامه‌ها و دانشگاهها آزادانه صحبت کرده است و نظرات عجیب و غریب داده است.

به گزارش قم خبر به نقل از بصیرت؛ آقای علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای تهدید آمیز خطاب به رییس جمهور نوشته است: « بدیهی است که اگر همچنان مسامحه نمایید این قضیه (ادامه حصر سران فتنه) در قالب سؤال از رئیس جمهور در مجلس پیگیری و البته برخی سؤالات فرهنگی نیز اضافه خواهد شد».

علی مطهری در این نامه حرفهای تکراری خود در مورد فتنه و سران فتنه را مجددا بیان کرده است که بارها به آن پاسخ داده شده است. وی باز هم با نادیده گرفتن زوایای روشن فتنه امریکایی سال ۸۸ که در آن به رای ملت و رهبری و قانون و مقدسات توهین شد و سران فتنه را به منتقد تنزل داده است!!

اوج بی انصافی و بی بصیرتی این نامه در جایی است که علی مطهری بار دیگر خوراک رسانه های ضد انقلاب و دشمنان نظامی را فراهم آورده است و نوشته است: «قرائن نشان می‌دهد که به هر دلیلی اراده‌ای برای محاکمه متهمان فتنه ۸۸ و طبعا بازخوانی آن با حضور طرفهای قضیه وجود ندارد و فتنه ۸۸ در ایران حکم هولوکاست در اروپا و آمریکا را پیدا کرده است که فقط یک سخن باید گفته شود و کسی حق تحلیل متفاوت و تحقیق درباره ریشه‌ها و عوامل گوناگون آن را ندارد»

بی تردید این اتهام و دروغ بزرگ علی مطهری به نظام خودش یک جرم است که باید به آن پرداخته شود اما جدای از این مساله به نظر می رسد آقای مطهری علاوه بر بی بصیرتی که گرفتار آن است با کم سوادی و کم شدن حافظه هم مواجه است.

آیا واقعا ایشان از سرنوشت کسانی که در اروپا و آمریکا در مورد هولوکاست اظهار نظر می کنند اطلاعی دارد؟ در انجا شدیدترین برخوردها با منکرین هولوکاست می شود. کدام منکر هولوکاست در اروپا و امریکا حق نماینده شدن یا وزیر شدن را دارد؟ بسیاری از محققین درا ین باره حتی حق تدریس در دانشگاهها هم ندارند. حتی وقتی رییس جمهور سابق کشور ما در این باره صحبت کرد فشارهای بسیاری رابه ایران آوردند که نخبگان دنیا حتی جرات سوال کردن در این باره را نداشته باشند.

علی مطهری در حالی چنین تهمتی به نطام می زند که خودش بارها در این باره در صدا و سیما و حتی تریبون مجلس و سایتها و روزنامه‌ها و دانشگاهها آزادانه صحبت کرده است و نظرات عجیب و غریب داده است. نامه تهدیدآمیز اخیر ایشان به رییس جمهور نمونه آخر اظهارات آقای مطهری در باره فتنه ۸۸ است. مراجعه به وب سایت آقای مطهری این مطلب را به روشنی نشان میدهد. خوب است آقای مطهری بیان کند دراین مدت که اظهارات سخیفی در مورد فتنه ۸۸ داشته است چه کسی و از چه نهادی با او برخورد کرده است؟ آن هم برخوردی از نوع برخورد با منتقدین هولوکاست!

افراد دیگری هم مانند مطهری در این باره سخن گفته اند و نوشته اند و ظلم بزرگ به مردم و نظام در سال ۸۸ را به دعوایی داخلی و اعتراضی ساده فروکاسته اند و امروز در همین نظام مسئولیت دارند.وقتی انتخابات به نفع این باشد می شود آزادانه ترین انتخاب دنیا و همین آقای مطهری در جشن انتخاباتی آنها شرکت هم میکند و اگر مخالف نظر آنها باشد مملکت را به آشوب می کشند و یا از آشوبگران حمایت می کنند.این رفتار را چگونه باید توجیه کرد؟!

مطهری در حالی فتنه ۸۸ را با هولوکاست مقایسه میکند که در حال حاضرچند تن از افراد نزدیک به راس فتنه یعنی میرحسین موسوی که صریحا به انتخابات ۸۸ انتقاد داشتند مسئولیت های بسیار مهمی در قوه مجریه دارند. با این وصف آیا نظام در پی حذف منتقدان است؟

اصولا این گونه اتهام زدن به نظامی که با منتقدانش نه تنها برخورد حذفی ندارد که باید گفت مماشات و لطف زیادی در حق آنان می نماید چه هدفی را دنبال می کند؟

البته این حرف آقای مطهری که مردم از همان سال ۸۸ فریاد می زدند حرف حقی است و مردم هم در انتظار مجازات سران فتنه هستند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری