کد خبر: 9097

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:

محمد صادق کوشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به اهمیت حضور سردار سلیمانی در جوامع بین المللی، اظهار کرد: حضور فرماندهان ارتش نظامی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مقابله با تروریست و عرصه‌ها و مواردی که به پایبندی نظام مرتبط است، چشمگیر بوده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به تبعیت فرماندهان جنگی از منویات رهبر معظم انقلاب، افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌های فرماندهان نظامی ما این است که در هر زمان و در هر شرایط بنا به مصالح حرفه‌ای خود در همه صحنه‌ها حاضرند و به منویات رهبر معظم انقلاب پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به ویژگی نظامیان، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی این افراد تبعیت از ولی امر است، زیرا آن‌ها پرورش یافتگان مکتب امام خمینی هستند و این تفاوت نیروهای نظامی ما با سایر ارتش‌های جهان است.

کوشکی با بیان در معرض خطر بودن فرماندهان نظامی با حضور در خط مقدم جبهه‌ها، عنوان کرد: حضور سردار سلیمانی در جبهه‌ها اگرچه شاید با خطر همراه باشد اما این نمادی از آمادگی کامل جمهوری اسلامی و سربازن این مرز و بوم برای دفاع از ارزش‌ها است، البته سردار سلیمانی همیشه و در همه حال در جبهه‌ها حضور دارد اما بر اساس شرایط گاهی این حضور رسانه‌ای و گاهی غیر رسانه‌ای است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با تاکید به روحیه شهادت طلبی سربازان ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از ابتدا به این نکته واقف بوده‌اند که حضور در عرصه‌های دفاعی همیشه همراه با خطر است، اما آن را به جان می‌خرند زیرا پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) به شوق شهادت در صحنه‌های تکلیف حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری