کد خبر: 8947

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار سلیمانی مالک اش‌تر انقلاب و رهبر معظم انقلاب است که با ممارست زیاد توطئه‌های در افغانستان، سوریه وعراق را خنثی کرده است.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با قم خبر، با اشاره به ائتلاف ضد داعش، اظهار کرد: این ائتلاف برای براندازی داعش نیست بلکه برای حفظ داعش است، اما در انزار عمومی این گونه مطرح می‌کنند که خواستار از بین بردن داعش هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ماهیت اصلی اصلی گروه ضد داعش، افزود: این ائتلاف در ظاهر بر ضد داعش هستند اما در واقع این گروه چ‌تر حمایتی بر سر داعش هستند و از مواضع داعش به خوبی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به وقایع منطقه، تصریح کرد: اگر ائتلاف ضد داعش واقعیت دارد پس چرا بیش از یک ماه است که در برابر جنایاتی که در الانبار و کوبانی رخ می‌دهد سکوت کرده‌اند و با این عمال فاسد مبارزه نمی‌کنند.

حقیقت‌پور با اشاره به حضور کشور‌ها در ائتلاف ضد داعش، عنوان کرد: در این توافق ۵۰ کشور حضور دارند، اما چگونه می‌توان انتظار داشت عربستانی که داعش را ایجاد کرده است علیه آن اقدام کند، یا اینکه ترکیه وقتی از داعش برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده است چگونه می‌تواند در برابر آن موضع گیری کند، این ائتلاف برای ایجاد فتنه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور سردار سلیمانی در از بین بردن توطئه‌های دشمن در منطقه، تاکید کرد: سردار سلیمانی مالک اش‌تر انقلاب و رهبر معظم انقلاب است که با ممارست زیاد توطئه‌های در افغانستان، سوریه وعراق را خنثی کرده است.

وی با اشاره به ماهیت وجودی سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: این سردار مجاهد، مدل، رفتار و کاریزمای خوبی دارد و به عنوان یک مجاهد بزرگ در تاریخ شناخته می‌شود که به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف به خوبی پاسخ داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری