کد خبر: 7002

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای بخش مسکن ندارد، گفت: شنیده‌ایم که این وزارتخانه می‌خواهد ۱۵ مهرماه از مسکن اجتماعی رونمایی کند، اما مجلس نمی‌داند این برنامه چیست.

به گزارش قم خبر ، منصور آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مباحث مربوط به راه‌اندازی صندوق‌های زمین و ساختمان اظهار کرد: کارهای اولویت‌دار دیگری در کشور وجود دارد که دولت باید به آنها توجه کند و می‌تواند از مشارکت مردم نیز در آنها استفاده کند.

وی با بیان این‌که در بحث مسکن هنوز برنامه‌ای نداریم، تصریح کرد:‌ مجلس کارکردهای دولت در حوزه پروژه‌ها آن هم در قالب بودجه را رصد می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای به ویژه در حوزه مسکن ندارد، خاطرنشان کرد:‌ شنیده‌ایم که گفته‌اند می‌خواهند ۱۵ مهرماه از مسکن اجتماعی رونمایی کنند، اما واقعا نمی‌دانیم این برنامه چیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که در پروژه‌های نیمه تمام خیلی مشکل داریم، افزود: دولت برنامه‌های خود را برای این بخش ارائه نکرده و نمی‌دانیم (دولت) چگونه می‌خواهد این پروژه‌ها را تمام کند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری