انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبادان در جلسه پنجم به نتیجه رسید که با توجه به اتفاقاتی که در این پنج جلسه رخ داد می‌توان از آن به عنوان تاریخی ‌ترین انتخابات هیئت رئیسه شورای این شهر نام برد.

به گزارش قم خبر به نقل از مهر، پنجمین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهر عصر پنجشنبه با حضور فرماندار این شهر و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات این شورا در حالی برگزار شد که سید فیاض موسوی و عبدالحسین مکوندی در این جلسه حضور نداشتند. موسوی هم ‌اکنون در مکه مکرمه است ولی مکوندی بدون اطلاع قبلی در این جلسه حضور پیدا نکرد.

مکوندی در چهار جلسه قبلی کاندید نایب رئیس شورای شهر نیز شده بود که نتوانست نظر دیگر اعضا را جلب کند.

جاسم ثامری، حمید حنظل عیدانی، خلیل جنامی، یسری خلف دریس، مریم نصاری، ناصر کعبی، شجاع زویدات، فرشید بهشتی، سمیرا کردی ‌زاده، عبدالرضا قاسمی و زینب حیاوی افراد حاضر در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبادان بودند.

مقرر شده بود که جلسه در ساعت ۱۰ صبح برگزار شود که با ۱۰ دقیقه تاخیر برگزار شد. انتخابات نیز با نیم ساعت تاخیر در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه انجام شد.

حميد حنظل عيداني كه تنها كانديد رياست شورا بود با هشت راي موافق به عنوان رئيس شواري اسلامی شهر آبادان انتخاب و همچنين شجاع زويدات با کسب هشت راي به عنوان نایب رئيس اين شورا انتخاب شدند.

در اين جلسه جاسم ثامري با هشت راي به عنوان سخنگوی شوراي شهر آبادان، زينب حياوي با ۹ راي به عنوان خزانه دار شدند.

در ديگر انتخابات شوراي شهر آبادان مريم نصاري با هشت راي به عنوان منشي اول منصوب شد. فرشيد بهشتي نیز رياست قبلي شورا را بر عهده داشت.

اعتقاد به کار گروهی دارم

حمید حنظل عیدانی، رئیس جدید شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: همیشه اعتقاد به کار گروهی داشتم زیرا هیچ فردی به تنهایی نمی‌تواند کارها را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر آبادان باید نقش فعالی در پیگیری برنامه‌ ها داشته باشند تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: راه‌ اندازی مرکز مطالعات و پژوهش ‌های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان و همچنین در نظر گرفتن نشان لیاقت برای مدیران فعال آبادان از برنامه‌های بنده است.

حنظل عیدانی افزود: پیش از این طرح راه‌ اندازی مرکز مطالعات و پژوهش‌ های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان به فرمانداری آبادان داده شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای اسلامی شهر آبادان در روز چهارشنبه ۱۲ شهریور، دومین جلسه دوشنبه ۱۷ شهریور، سومین جلسه چهارشنبه ۱۹ شهریور و چهارمین جلسه دوشنبه ۲۴ شهریور برگزار که بدون نتیجه به پایان رسیده بود.

شب شنبه ۲۲ شهریور نیز جلسه‌ای پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

جلسه اول نیز بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد که همین امر حواشی زیادی برای این شورا در پی داشت.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری