کد خبر: 6974

رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه اقدامات گروهک ترویستی داعش را ظالمانه و نادرست خواند و گفت: داعش معنای جهاد و مقاومت را تحریف کرده است.

خبرگزاری فارس: داعش مقاومت را تحریف کرده است

به گزارش به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، آیت‌الله علیرضا اعرافی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جامعه المصطفی العالمیه که ظهر امروز در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک سال تحصیلی جدید و تشکر از زحمات اساتید این مرکز علمی آموزشی اظهار کرد: تشکیل جامعه المصطفی یک حرکت بزرگ برای نظام اسلامی بوده است.

وی سلامتی رهبر انقلاب را نعمتی برای جامعه اسلامی دانست و افزود: بنده به نمایندگی از اعضا جامعه المصطفی به عیادت رهبر انقلاب اسلامی رفتم و ایشان رضایت خود را از اقدامات این مرکز اعلام کردند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه امروزه دنیا در نقطه عطفی قرار دارد گفت: این شرایط برای حوزه‌های علمیه موقعیت‌ حساس و حائز اهمیتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اگر با استفاده از آموزه‌های اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ورود پیدا کنیم سرنوشت جدیدی برای اوضاع نابسامان دنیا رقم خواهد خورد.

آیت‌الله اعرافی بر تعیین معادلات جامعه اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی امروزه باید جایگاه خود را در عرصه‌های مختلف تثبیت کند.

وی جنگ‌ها و فتنه‌ها را خاموش کننده جریان احیای تمدن اسلامی دانست و بیان کرد: ریشه این فتنه‌ها و توطئه‌ها از ترفندهای استکباری نشأت گرفته‌اند.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به حمایت‌ کشورهای استکباری از گروهک تروریستی داعش خاطرنشان کرد: هدف اصلی فتنه داعش اجرای سیاست غرب است.

وی تقویت اتحاد اسلامی را مدال افتخاری برای حوزه‌های علمیه و جامعة‌المصطفی العالمیه دانست و ابراز کرد: همگرایی اسلامی، دشمن‌شناسی، پیروی از عقل و حکومت اسلامی محور فعالیت‌های جامعه المصطفی است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مقاومت بدون هدف در برابر دشمن را محکوم کرد و گفت: این مقاومت‌ها به صورت ظالمانه و خشونت‌آمیز بوده و نتیجه‌ای نیز نخواهد داشت.

وی اقدامات گروهک ترویستی داعش را ظالمانه و نادرست خواند و متذکر شد: داعش معنای جهاد و مقاومت را تحریف کرده است.

آیت‌الله اعرافی سطحی‌نگری، کج‌روی و انحراف را از ویژگی‌های داعش برشمرد و ادامه داد: جامعة المصطفی با ژرف‌نگری و استفاده از جریان‌های علمی متناسب با وقایع امروزی مقاومت اسلامی را پیش گرفته است.

وی با بیان عنوان سال تحصیلی جدید جامعة المصطفی تصریح کرد: گسترش بصیرت سیاسی و پایه‌ریزی زیرساخت‌ها برای احیای تمدن اسلامی از جمله اهداف سال جدید جامعه‌المصطفی است.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به اقدامات ظالمانه دشمن در عرصه‌های مختلف ابراز کرد: دشمنان با تمام توان برای براندازی نظام اسلامی به میدان آمده‌اند و علما و طلابی که در مرکز شهر مذهبی همانند قم جمع‌ شده‌اند باید برای از بین بردن نقشه‌های آنان اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری