جانشین فرمانده ناحیه امام حسین (ع) قم گفت: ادامه رسالت حضرت زینب کبری(س) در روز عاشورا بر عهده خبرنگاران ارزشی گذاشته شده است و باید پیام مظلومیت ائمه اطهار (ع) را به جهانیان برسانند.

خبرگزاری فارس: خبرنگاران ارزشی پیام مظلومیت ائمه اطهار (ع) را به جهانیان برسانند

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ؛ محسن کمالی چهارشنبه شب در گردهمایی خبرنگاران افتخاری و مسئولان روابط عمومی حوزه‌های بسیج ناحیه مقاومت امام حسین (ع) که در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه اسلامی اظهار کرد: رسالت حضرت زینب کبری (س) در روز عاشورا بر عهده خبرنگاران ارزشی گذاشته شده است و امروز باید پیام مظلومیت ائمه اطهار (ع) را به جهانیان برسانند.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌ها و سایت‌های خبری اضافه کرد: غرب سلطنت رسانه‌ای دنیا را در دست دارد و باید در برابر این سلطه ایستادگی کرد زیرا استکبار امروز با استفاده از امکانات مختلف به تبلیغ و انعکاس اقدامات خود می‌پردازد.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین (ع) سپاه علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: اقدامات بسیاری توسط سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد که انعکاس این اقدامات نیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در محدوده استحفاظی حوزه‌های ناحیه امام حسین (ع) مراکز فرهنگی و افراد برجسته‌ فرهنگی و دینی فعالیت دارند، تصریح کرد: برای انعکاس مطلوب اقدامات این ناحیه مقاومت هر پایگاه بسیج باید یک خبرنگار افتخاری داشته باشد.

کمالی از انعکاس اخبار اقدامات این ناحیه به وسیله سامانه پیامکی خبر داد و گفت: سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) از این اقدام استقبال کرده است.

وی هدف رسانه‌های استکبار را تبلیغ ترس در جوامع مختلف خواند و ابراز کرد: امروزه داعش با استفاده از عملیات روانی، خود را مطرح کرده است اما در حقیقت این گروهک تروریستی هیچ توانی ندارد.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین (ع) سپاه علی بن ابیطالب (ع) افزود: دفاع مقدس زنده‌کننده آموزه‌های عاشورا بود و این آموزه‌ها در هشت سال دفاع مقدس به عرصه عمل گذاشته شد.

وی پیروی از رهنمودهای قرآن کریم را راهکاری برای مقابله با دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: هر جامعه‌ای که از این رهنمودها استفاده کند با کم‌ترین امکانات نیز در برابر استکبار پیروز خواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری