یکی از مراجع تقلید قم گفت: این موضوع خیانت بزرگی است که بخشی از نیروها حذف شوند و باید بگوییم ما با هم هستیم و می‌خواهیم با هم کار کنیم.

خبرگزاری فارس: حذف بخشی از نیروها در عرصه خدمت به کشور خیانت است

به گزارش قم خبر به نقل از خانه ملت، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات دکتر لاریجانی ابراز امیدواری کرد تا مشکلات اقتصادی کشور با تعامل بیشتر مجلس و دولت رفع شود.

وی ادامه داد: باید عمل برای خدا و خالص باشد که اگر همه حرف خدایی بزنند و مقصد دنیوی نداشته باشند مشکلی پیش نمی‌آید از این رو باید از همه توان‌ها استفاده شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: این موضوع خیانت بزرگی است که بخشی از نیروها حذف شوند و باید بگوییم با هم هستیم و می‌خواهیم با هم کار کنیم اما مقاصد دنیوی در میان نباشد بنابراین اگر بخواهیم و اراده محکم داشته باشیم می‌توانیم امور کشور را خیلی خوب اداره کنیم.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در ادامه گفت: نباید ناامید بود و همه باید در اندیشه و به دنبال کار باشند و امیدوارم که خداوند همه گرفتاری‌ها را رفع کند.

این مرجع تقلید ادامه داد: به طور حتم مسئله اقتصادی بسیار مهم است و رسیدگی به این موضوعات با زندگی همه مردم در ارتباط است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری