رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع‌گیری غربی‌ها درباره جریان‌های انحرافی از جنس داعش و تکفیری‌ها گفت: امروز شرایط به گونه‌ای است که خود غربی‌ها به مبارزه با تروریست‌ها اقرار می‌کنند.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنيم ، علی لاریجانی ظهر امروز در پایان برنامه دیدار با مراجع تقلید و علما در ‏قم با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دیدارها گزارشی از ‏وضعیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران و منطقه خدمت علما ارائه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه گزارش مصوبات قوه مقننه در حوزه ‏اقتصاد، حوادث بین‌المللی به ویژه مذاکرات هسته‌ای را از جمله موضوعاتی برشمرد که گزارش آن به مراجع عظام و علما ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه علما بر مشارکت مردم در مسائل اقتصادی تاکید داشتند، عنوان کرد: علما بر استفاده از ظرفیت مردم در فعالیت‌های اقتصادی تاکید داشتند و موضوع اقتصاد مردمی پیگیری شود.

لاریجانی با اشاره به شرایط کنونی ایران در جهان و منطقه خاطرنشان کرد: تکیه به نیروی داخلی و همگرایی بهترین و مهمترین مسئله است؛ از همین رو باید برای افزایش رونق اقتصادی به تولید روی بیاوریم.

رئیس قوه مقننه عنوان کرد: علما بر رفع عوامل پرتنش در مسیر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را مورد توجه قرار دادند و پیشنهاداتی نیز در این زمینه داشتند.

وی با اشاره به موضع‌گیری غربی‌ها درباره جریان‌های انحرافی از جنس داعش و تکفیری‌ها خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که الان خود غربی‌ها به مبارزه با تروریست‌ها اقرار می‌کنند آن‌ها بر این گمان بودند که می‌توانند از این جریان‌ها در منطقه استفاده کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری