مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: نیروهای پدافند هوایی در کارنامه خود عملکرد مطلوبی را ثبت کرده‌اند که نتیجه این امر سبب شده است که ایران امن‌ترین آسمان را در منطقه داشته باشد.

خبرگزاری فارس: امنیت آسمان ایران نتیجه عملکرد مطلوب نیروهای پدافند هوایی است

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، احمد حسینی  در دیدار نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم که پیش از ظهر امروز در حرم حضرت معصومه‌ (س) انجام شد، با تبریک سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: عملکرد نیروهای مسلح بر مبنای دفاع همه جانبه و در الویت آن‌ها پدافند است.

وی با اشاره به انجام عملیات فاو در هشت سال دفاع مقدس و ضربه‌ای که از حملات هوایی به دشمن بعثی زده شد اضافه کرد: حملات هوایی دشمن به استان قم کم‌ترین آسیب را نسبت به دیگر استان‌های کشور وارد کرد زیرا آسمان قم از امنیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: نیروهای پدافند هوایی در کارنامه خود عملکرد مطلوبی را ثبت کرده‌اند که نتیجه این امر سبب شده است که ایران امن‌ترین آسمان را داشته باشد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در فضای مجازی گفت: این تهدیدات آسیب‌های جدی را به مردم تحمیل کرده است.

حسینی بر لزوم مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف جنگ نرم تاکید کرد و یادآور شد: آیات عظام، روحانیون و ائمه جمعه اقدامات مطلوبی در راستای روشنگری مردم در ارتباط با خطرات جنگ نرم انجام داده‌اند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری