تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: رسانه‌ها و مطبوعات غرب، آمریکا و اسرائیل غاصب خود اعتراف کردند که در جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین سردمدارانشان شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران پیروز شده است.

خبرگزاری فارس: غرب می‌داند عامل پیروزی غزه در جنگ 51 روزه ایران است

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و افتتاح برنامه‌های دهه کرامت از حضور سفیران آستان قدس رضوی در مسجد مقدس جمکران تقدیر و تشکر کرد.

وی با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: آغاز این دهه با ولادت حضرت معصومه(س) و پایان آن با ولادت امام رضا(ع) همراه است و این دهه تنها به منظور گرامی داشت و تکریم این بزرگواران است.

رحیمیان با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) نیازی به تکریم ما ندارند، بیان کرد: اگر همه دنیا به اهل‌بیت(ع) پشت کرده و به زیارت این بزرگواران نروند سر سوزنی از مقامات ائمه اطهار(ع) کاسته نمی‌شود. ما نیازمند کرامت، عنایت، محبت و شفاعت ائمه اطهار(ع) هستیم و به هر میزان این پیوند، عشق، علاقه، محبت، اظهار ارادت، توسل و تمسک بیشتر شود توجه این بزرگواران که حبل‌الله اعظم هستند بر ما بیشتر می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه ملت ایران هر چه دارند از کرامات و برکات اهل‌بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) است خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) و امام رضا(ع) دو سرمایه بزرگ ما هستند. به هر میزان برکت به ملت ما می‌رسد در سایه وجودی اهل‌بیت(ع) است و حتی وجود حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم و تمام برکات مرتبط با ایشان به سبب وجود امام رضا(ع) در ایران اسلامی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران عظمت، شکوه، قدرت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون قدرشناسی ملت از امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دانست و خاطرنشان کرد: امروز سراسر دنیا ناامن بوده و در حال سقوط و افول است؛ در حالی که لحظه به لحظه بر اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران با اشاره به جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و شکست خفتبار این رژیم گفت: رسانه‌ها و مطبوعات غرب، آمریکا و اسرائیل غاصب خود اعتراف کردند که در این جنگ سردمدارانشان شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران پیروز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا می‌داند آن‌چه در فلسطین رخ داده و موشک‌هایی که آسمان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را شکست، موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بود؛ وقتی خودشان اعتراف می‌کنند چرا ما نگوییم.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: در این دنیای آشفته و ناامن، امنیت، عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت و کرامت صاحب اصلی این نظام و انقلاب یعنی اهل‌بیت(ع) به ویژه امام زمان(عج) است و هر چه داریم متعلق به این بزرگواران است.

وی با تأکید بر حرکت جامعه به سمت فرهنگ اهل‌بیت(ع) بیان کرد: باید تلاش کنیم که حرکات، گفتار، رفتار و کردار ما مطابق رضای ائمه اطهار(ع) باشد؛ اخلاق و سبک زندگی جامعه باید مورد پسند امام رضا(ع) باشد.

رحیمیان اظهار کرد: عبادت ما سبب خشنودی و معصیت و تظاهر به فسق نیز سبب رنجش و ناراحتی اهل‌بیت(ع) می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری