نماینده تهران در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی هفته گذشته که آقای شمخانی به مجلس آمد، وی به من گفت ایران در (لاهه) محکوم شده است.

به گزارش جهان به نقل از فارس؛ سید‌مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان در اظهاراتی در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان حجت الاسلام پورمحمدی پیرامون عدم صدور حکم دادگاه لاهه درباره کرسنت اظهار داشت: من بعد از جلسه غیرعلنی هفته گذشته که آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به مجلس آمدند با وی سخن گفتم که ایشان به بنده گفت ایران (در دادگاه لاهه) محکوم شده است.

وی اضافه کرد: اگر ما در لاهه محکوم نشده‌ایم اطلاعاتش را در اختیار مجلس قرار دهند، اما تاکنون بحث محکومیت ایران به اطلاع نمایندگان رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که اگر ایران در لاهه محکوم نشده چرا برخی از مقامات دولتی سخن از اعتراض به حکم دادگاه را مطرح کردند، چنین اظهاراتی نشان دهنده عدم رویه واحد در این زمینه است.

میرکاظمی در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران بر لزوم حمایت از حقوق مردم تأکید کرد و افزود: مجلس همواره از حقوق مردم دفاع می‌کند و ما اجازه نخواهیم داد منافع مردم ضایع شود، البته باید اطلاعات صحیحی به مجلس برسد و امنیتی کردن موضوع صحیح نیست.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری