کد خبر: 3327

در مجمع انتخابات امروز صورت می‌گیرد

مجمع انتخابات هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت ورزشی امروز با جدال و رقابت نزدیک پنج کاندیدا برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: رقابت 5 کاندیدا برای ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز قم

به گزارش قم خبر به نقل زا فارس ، بر اساس برنامه ریزی امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ثبت نام از کاندیداهای احراز ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم به انجام رسید و امروز پنج کاندیدا برای رسیدن به سکان ریاست این هیئت ورزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به اینکه رئیس سابق هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم در ماه‌های پایانی سال گذشته از مسئولیت خود در این هیئت ورزشی استعفا کرده است و هیئت تنیس‌روی‌میز نیز ادامه فعالیت خود را با حضور یک سرپرست پیگیری می‌کرد از واجدین شرایط احراز ریاست دوره جدید این هیئت ورزشی ثبت‌نام به عمل آمده است.

البته افراد علاقه‌مند به شرکت در مجمع انتخابات هیئت ورزشی تنیس‌روی‌میز استان قم باید شرایطی نیز داشته باشند که تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از سه ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم از جمله این شرایط است.

با توجه به آیین نامه مجامع هیئت‌های ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی صفحه اول شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت با معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروها مسلح، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی کوتاه مدت و میان مدت و نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت نیز از جمله مدارک مورد نیاز کاندیداهای ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز به شمار می‌روند.

در بین شرایط در نظر گرفته شده برای کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی استان قم در این دوره، گزینه ارائه برنامه پیشنهادی شامل برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و نیز نحوه تامین منابع مالی هیئت از مهم‌ترین موضوعاتی ا‌ست که کاندیداهای این هیئت‌ها باید برای تحقق آن برنامه ویژه داشته باشند.

این در حالی است که در طول بیش از 20 سال گذشته عباس اشعری‌فرد در هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم مسئولیت ریاست این هیئت‌ را بر عهده داشته‌ است، ضمن اینکه با وجود اینکه مدت زمانی حدود کمتر از یک سال از انتخابات هیئت پینگ‌پنگ می‌گذرد، عباس اشعری فرد از مسئولیت ریاست خود در این هیئت استعفا کرده و با ثبت نام از کاندیداهای مورد نظر بار دیگر امروز انتخابات این هیئت برگزار می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم امروز با حضور دبیر فدراسیون این رشته و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این اداره کل تشکیل می‌شود تا از بین پنج نفری که برای احراز ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز کاندیدا شده‌اند یک نفر برای یک دوره چهار ساله ریاست این هیئت انتخاب شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری