معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در دفاع از هاشمی نوشت: هاشمی شناسنامه انقلاب است و کسانی که شناسنامه انقلاب را مخدوش کنند بی‌شک در جبهه انقلاب قرار نخواهند گرفت.

 

به گزارش قم خبر ، به نقل از کیهان، طه هاشمی در روزنامه اجاره‌ای آرمان نوشت: اخیرا یکی از روزنامه‌ها در مطلبی توهین‌آمیز نسبت به آیت‌الله هاشمی نوشته است «نظام حیات سیاسی هاشمی را تمدید کرد تا سنت استدراج الهی را همچون عبرتی تاریخی به نمایش بگذارد!» اما واقعیت این است که آیت‌ا... هاشمی در همه این سال‌ها مجازات شده است. بزرگترین مجازات افرادی همچون ایشان این بوده که امروز افرادی مقابلش عرض‌اندام می‌کنند و به ناسزاگویی می‌پردازند که هیچ سهمی در پیروزی انقلاب نداشتند اما با فریب بر سر سفره انقلاب نشستند.

وی می‌افزاید: آیا برای هاشمی که شناسنامه انقلاب است و در همه برهه‌ها و بحران‌ها مورد اعتماد امام‌خمینی و رهبری انقلاب قرار داشتند، مجازاتی سنگین‌تر از این وجود دارد که هر روز آماج حملات افرادی شود که هیچ سابقه روشنی از فعالیت‌های انقلابی آنان وجود ندارد؟ امروز کسانی در صف اهانت‌کنندگان به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارند که بدون شک اگر خدای نکرده کشور را خطری تهدید کند یا حادثه‌ای برای کشور پیش بیاید اولین کسانی خواهند بود که فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و از کشور خواهند گریخت اما این هاشمی است که در برابر دشمن خواهد ایستاد چنانچه تاریخ انقلاب که با زندگینامه او گره خورده گواهی می‌دهد که او اهل شانه خالی کردن و ترسیدن نیست. هاشمی شناسنامه انقلاب است و کسانی که تلاش می‌کنند شناسنامه انقلاب را مخدوش کنند بی شک در جبهه انقلاب قرار نخواهند گرفت.

وی با تحریف جمله امام نوشت: به یاد بیاوریم جمله حضرت امام را که فرمود «بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است» و این دستاورد سال‌ها زحمت و تلاش هاشمی است.
این تظاهر به تبعیت از خط امام(ره) در حالی است که طه هاشمی چند ماه پیش، عنصر مفسدی به نام عبدالحسین هراتی را به عنوان مدیرکل اسناد دانشگاه آزاد منصوب کرد. هراتی مدت‌ها متواری بود و در استرالیا پناهندگی گرفته بود. او ضمن نوشته‌ها و اظهارنظرهایی به جانبداری از گروهک نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی پرداخته و اهانت‌های متعددی به ساحت حضرت امام(ره) کرده بود. با این وجود وی پس از بازگشت به کشور در دفتر هاشمی آفتابی شد و به عنوان مشاور وی در دیدار هاشمی با هیئت پارلمانی ایتالیا حضور داشت. اعتراض رسانه‌ای گسترده باعث شد طه هاشمی وی را برکنار کند.

اما درباره جمله حضرت امام درباره آقای هاشمی، اصل جمله حکیمانه این است که «بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است». در حقیقت تصریح حضرت امام(ره) بر اصالت انقلاب در نسبت با اشخاص و تأکید بر این مطلب است که حیات هاشمی به اعتبار حیات نهضت است. با این وصف به تعبیر حضرت امیر(ع)، حق و باطل ملاک ارزیابی افراد و تعیین هویت و شناسنامه آنهاست، نه اینکه اشخاص شناسنامه محسوب شوند حال آن‌که بعضی از آنها به مرور زمان تغییر هویت می‌دهند. آقای طه هاشمی حتما به یاد دارد که فتنه‌گران مدعی حمایت از هاشمی و موسوی و خاتمی، علنا روی شعار جمهوری اسلامی خط کشیدند، به امام و رهبری اهانت کردند، مرگ بر ولایت فقیه گفتند و سنگ آمریکا و اسرائیل را بر سینه زدند. آیا می شود با گروهک‌های ضدانقلاب در یک جبهه ایستاد و در عین حال خط امامی بود؟!

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری