اقشار، نهادها و گروه‌های مختلف قم با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

خبرگزاری فارس: دعوت نهادها و گروه‌ها از مردم قم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به نام روز جهانی قدس نامیده شد شاهد هستیم که رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر کمر به قتل عام مردم مظلوم فلسطین بسته و زن و مرد و کودک را به خاک و خون می‌کشد.

جنایات گسترده صهیونیست‌ها در شرایطی دنبال می‌شود که سازمان‌های بین المللی در برابر این حملات وحشیانه سکوت اختیار کرده‌اند و کشورهای به ظاهر اسلامی نیز سخنی در دفاع از مظلومان فلسطینی به میان نمی‌آورند.

در چنین شرایطی مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی آماده می‌شوند که در یوم الله قدس با حضور گسترده در راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب به دنیا اعلام کنند.

اقشار، نهادها و گروه‌های مختلف نیز در این شرایط با صدور بیانیه‌هایی ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

سکوت در برابر دست اندازی رژیم صهیونیستی به پاره تن اسلام توجیهی ندارد

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اعلام کرد:‌سکوت در برابر دست اندازی رژیم صهیونیستی به پاره تن اسلام و قبله اول مسلمانان، دشمن را در پیگیری نقشه‌های کثیف خود از جمله رویای باطل نیل تا فرات، مصمم‌تر می‌کند.

در بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم آمده است: روز قدس امسال در حالی از راه می‌رسد که رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی، برگ دیگری از جنایات خود را بی‌شرمانه در برابر چشمان بهت زده جهانیان، به نمایش گذاشته است. حمله موشکی بی‌امان به نوار غزه و به خاک و خون کشیدن مردان و زنان روزه‌دار و کودکان معصوم و بی‌دفاع، بار دیگر پرده از چهره زشت این رژیم منحوس کنار زد و حقانیت کلام خمینی کبیر مبنی بر غده سرطانی بودن اسرائیل را به اثبات رساند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آنچه جای تأسف فراوان دارد؛ سکوت مرگ‌بار نهادهای مدعی حقوق بشر در برابر این جنایات و دفاع مستکبران و در رأس آنها دولت آمریکا از این تجاوز ظالمانه است. دولت‌های دست نشانده عربی نیز که تا پیش از این با ادعای دفاع از ملت عرب، هرگونه دخالت و کارشکنی در سوریه و عراق و لبنان را حق خویش می‌دانستند، امروز با مشاهده این ظلم بزرگ به ملت مظلوم فلسطین، مهر سکوت بر دهان زده‌اند تا پشت پرده معادلات سیاسی حاکم بر منطقه، بیش از پیش آشکار شود.

در این بیانیه یادآور شده است: وظیفه هر مسلمان و بلکه هر انسان آزاده است که با خیزش در برابر قتل عام سفاکانه مردم بی پناه غزه، رسالت خود را در دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم در حد توان ایفا کند. سکوت در برابر دست اندازی رژیم صهیونیستی به پاره تن اسلام و قبله اول مسلمانان، دشمن را در پیگیری نقشه‌های کثیف خود از جمله رویای باطل نیل تا فرات، مصمم‌تر می‌کند.

در این بیانیه تصریح شده است: امام راحل با دوراندیشی بی‌نظیر خویش، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به دفاع از ملت ستم دیده فلسطین و سر دادن فریاد عدم مشروعیت مولود شوم استکبار در منطقه اختصاص داد. شرایط کنونی جهان اسلام و ملت فلسطین ایجاب می‌کند که روز قدس امسال پرشکوه تر از سالیان گذشته، تجلی گاه خشم و نفرت جهانی از اسرائیل غاصب، اربابان مستکبر آن و حکومت‌های سازش کار عرب منطقه باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: ملت روزه‌دار و خداجوی ایران اسلامی با صفوف منسجم خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در فضای کشور طنین انداز کنند.

حضور گسترده دانشگاهیان قم در یوم الله قدس

در اطلاعیه دانشگاهیان استان قم آمده است: امروز جهان اسلام زخم خورده جنایات مستقیم و غیر مستقیم صهیونیزم و استکبار جهانی است. در یک سو مردم سوریه و عراق قربانی خنجرهای صهیونیستی داعشی‌ها و تکفیری‌ها هستند و از سوی دیگر مسلمانان مظلوم غزه آماج وحشیانه‌ترین حملات صهیونیست‌ها با سلاح‌های ممنوعه و کشتار غیر نظامیان می‌باشند. دنیای مدعی حقوق بشر شاهد یکی از فجایع عظیم تاریخ خود است، ابتدایی‌ترین حقوق انسانی، امروز پایمال قساوت و ددمنشی صهیونیست‌هایی است که در اوج سبعیت به قتل و سلاخی کودکان و زنان و غیر نظامیان مظلوم غزه مشغولند.

در این اطلاعیه یادآور شده است:‌ در آن سوی این تابلوی خشونت و تروریسم دولتی که توسط رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا و جهان استکبار و ارتجاع، به خون کشیده شده است؛ تابلوی زیبای مقاومت و ایستادگی با نقش آفرینی مردم غزه و همه آزادگان جهان در حال ترسیم است. قطعا بی‌تفاوتی و طفره روی مجامع بین المللی سینه چاک حقوق بشر و صلح در این فاجعه و حمایت‌های بی‌شرمانه و فاقد اندک منطق دولت‌های آمریکایی و غربی لکه‌های ننگ جاودانی را برای آنها در خاطره ملت‌ها و دادگاه وجدان بشریت آزاده رقم می‌زند. از سوی دیگر، سکوت سران برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان، در برابر جنایات و برخی گروه‌ها پرده از چهره نفاق و تزویر آنان را بیش از پیش برانداخته است.

در این اطلاعیه آمده است: دانشگاهیان دانشگاه قم ضمن محکومیت شدید جنایات صهیونیست‌های کودک کش در غزه و حمایت‌ها و سکوت‌هایی که منجر به تشدید این جنایات می‌شود از همه آزادگان و مسلمانان جهان و به ویژه مردم غیور و دانشگاهیان ایران اسلامی برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس که به فرموده امام راحل(ره) روز اسلام و روز نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) است دعوت به عمل می‌آورد.

* جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی محکوم است

سازمان بسیج دانش آموزی استان قم هم در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: روز قدس به عنوان یکی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین یادگاران امام خمینی (ره)، روز حیات مجدد اسلام است. روز قدس، روز ایستادگی همه مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز برآوردن فریاد مظلومیت ملتی است که با خون کودکان و جوانان خود پرده از چهره زشت صهیونیسم جنایتکار، آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر بر می‌دارد.

در این بیانیه اضافه شده است: افکار عمومی جهان، ملت‌های آزاده و مسلمانان سراسر جهان این روزها شاهدند که در مقابل چشمان نابینای صدها شبکه ماهواره‌ای و خبرگزاری‌های وابسته به غول‌های رسانه‌ای صهیونیسم بین الملل چه جنایات وحشیانه‌ای علیه کودکان و زنان مظلوم غزه اتفاق می‌افتد. در حالی که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به قتل عام بی رحمانه مردم روزه دار و کودکان فلسطین مشغول است، سازمان‌های بین المللی و نهادهای تقلبی حقوق بشری با سکوت مرگبار خود با این رژیم همکاری کرده و حکام دست نشانده کشورهای عربی نیز نه تنها هیچگونه کمکی که بر اساس وظیفه انسانی به عهده دارند، نمی‌کنند بلکه حتی جرات موضع گیری و حمایت معنوی از ملت فلسطین را نیز ندارند.

در این بیانیه آمده است: دانش آموزان بسیجی و کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی استان قم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی و سکوت مجامع و رسانه‌های بین المللی و حکام مرتجع منطقه نسبت به این جنایات، اعلام می‌کند که به منظور تجدید عهد با امام خمینی (ره) و لبیک به ندای همیشگی رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) همراه و همگام با ملت شریف ایران اسلامی و مردم شریف قم در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کرده و از همه مردم روزه‌دار و انقلابی به ویژه دانش آموزان و نوجوانان نسل سوم انقلاب اسلامی و خانواده بزرگ آموزش و پرورش نیز برای شرکت در این حماسه عظیم دعوت به عمل می‌آورند.

*مسلمانان جهان خشم خود را علیه غاصبان صهونیست به گوش جهانیان خواهند رساند

مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی  قدس دعوت کرد.

به گزارش فارس ، در بیانیه مرکز تحقیقات اسلامی مجلس آمده است: امروز رژیم نژادپرست صهیونیستی با وحشیانه ترین شکل ممکن، کودکان و زنان و مردم بیگناه غزه را در برابر چشمان سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان حقوق بشر به خاک و خون می‌کشد، بر همین اساس حضور در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است. از ویژگی‌های قدس امسال این است که مسلمانان جهان به صورت منسجم‌تر و همراه با احساس همدردی بیشتر با مردم مظلوم فلسطین ندای اتحاد سرخواهند داد و خشم خود را علیه غاصبان صهونیست به گوش جهانیان خواهند رسانید.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطر نشان شده است: مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، از آحاد ملت شریف ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل می آورد.

*نسل کشی مسلمانان در غزه توطئه سازمان یافته صهیونیسم جهانی است

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه‌ای با دعوت مردم قم به شرکت در راهپیمایی روز قدس، خواستار محکوم کردن جنایات هولناک و وحشتناک علیه مردم فلسطین شد.

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: اشغال غاصبانه قدس عزیز و کشتار وحشیانه مردم فلسطین که این روزها شدت گرفته است، قلوب مسلمانان و هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار کرده است.

در این بیانیه تصریح شده است: بی‌تردید نسل کشی مسلمانان در غزه و فتنه‌های هولناک و حوادث غیرانسانی پدید آمده در قلب جهان اسلام به ویژه در کشورهای سوریه و عراق، توطئه سازمان یافته دشمنان اسلام و سازمان جهانی صهیونیسم است، بنابراین امت اسلامی با بیداری و هوشیاری تمام تا مطلع الفجر قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل دست از تلاش نخواهید کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: در آستانه روز جهانی قدس، جنایات هولناک و وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با امت اسلام اعلام می‌کند و از مردم سرافراز استان قم دعوت می‌کند تا همچون گذشته، با حضور یکپارچه و گسترده خود در راهپیمایی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ندای محکم و پرصلابت مرگ و نابودی دشمنان اسلام و بشریت را در گوش جهانیان طنین‌انداز کنند. به امید آنکه خداوند متعال هر چه زودتر نصرت اسلام و مسلمین را بر کفر جهانی - با آزادسازی قدس شریف و نجات ملت مظلوم فلسطین از چنگال غاصبان - محقق فرماید.

*مردم در روز قدس نقاب از چهره تزویر صهیونیسم بر می‌دارند

در بیانیه تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع) هم در آستانه فرا رسیدن روز قدس آمده است: امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که مردم مظلوم و روزه دار غزه با مقاومت غیورانه و تحمل رقت‌بارترین جنایات، نقاب از چهره تزویر صهیونیسم و حامیان آنها برگرفته‌اند.

در این بیانیه تصریح شده است: جهانیان این روزها شاهدند که چگونه شیطان بزرگ ودیگر همدستان آنها برای هراس و وحشت صهیونیست‌های اشغالگر اشک تمساح می‌ریزند ولی در قبال به خاک و خون کشیده شدن اطفال و زنان و سالخوردگان بی‌دفاع غزه که مظلومانه با انواع و اقسام بمب‌ها و سلاح‌های کشتار جمعی در زیر آوارها مدفون می‌شوند کمترین واکنشی نشان نمی‌دهند.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه قم، ضمن درخواست از مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان برای استفاده از تمام امکانات مادی و معنوی خود برای محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف هرچه سریعتراین جنایات، از آنها می‌خواهیم با لبیک به ندای حق طلبانه خمینی کبیر(قدس سره) که با تعیین روز قدس، آزادی قدس شریف را به موضوع مهم و فراموش ناشدنی جهان اسلام تبدیل کرد و با تاسی از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با حضور پرشکوه در راهپیمایی عظیم روز قدس، ضمن دلگرمی و قوت قلب مردم مصیبت دیده غزه با مشت‌های گره کرده خود دهان پر از نکبت صهیونیسم جهانی و حامیان آنها را نشانه پیچیده شدن طومار ظلم و جنایت و بانیان آن را فریاد می‌زنیم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری