کد خبر: 3302

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از امت مسلمان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: صفِ پوشالی رسانه‌های غربی به جنایات غزه بی‌اعتنا است

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، در این اطلاعیه آمده است: هر چه از طول عمر پلید و نفرت‌آورِ صهیونیزم بین‌الملل و رژیم غاصب و تروریست آن میگذرد، صفحات خونین‌تر و دردناکتری نیز بر کتاب تاریخ فلسطین مظلوم افزوده می‌شود. رمضان تلخ مسلمانان در غزّه، آغشته به درد و زخم و فریاد است و حکایت افطارهای معصومانه یک ملت، که تنها طعم خون و خمپاره را احساس کرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: چقدر اندوه‌بار که شیطان چکمه‌پوشِ سفّاک، گلوی فلسطین را می‌فشارد و غزّه را به غَرقابهِ آتش و خاکستر بدل می‌کند، اما دهان دجّال به تحسین و تقویت او گشوده می‌شود. فریاد هزاران مادر مظلوم با لگد هیولاهای زمان به اعماق فراموشی پرتاب می‌شود، مع الاسف، صفِ پوشالی رسانه‌های غربیِ به ظاهر حامیِ حقوق بشر به این فلاکت شرم آور اعتنا نمی‌کند.

در این اطلاعیه اضافه شده است: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای از آحاد امت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پر شکوهِ روز جهانی قدس دعوت می‌کند تا بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده‌خویی و جنایت و سکوت آلوده به تزویرِ مدعیانِ حقوقِ بشر طنین‌انداز شود. انشاءالله این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم مادران و کودکان غزه را مرهم نهد و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورد، که، إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری