کد خبر: 3230

نماینده مردم قم در مجلس:

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح موضوع رد حمایت از فلسطین در کشور اظهار کرد: هدف اصلی گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی ضربه زدن به نظام اسلامی است و امروز قاطبه مردم ایران به این موضوع آگاهی دارند.

خبرگزاری فارس: هدف اصلی داعش و رژیم صهیونیستی ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر امروز در جمع پیشکسوتان، رزمندگان و نیروهای مسلح استان قم با اشاره به گسترش دشمنی‌ها و اختلافات در جهان اسلام و اقدامات وحشیانه گروه‌های تکفیری که با عنوان اسلام انجام می‌شود اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان اسلام و مکتب تشیع با بهره‌گیری از نیروهای تکفیری و سازماندهی آنان جنگ را به میان مسلمانان کشاندند و در واقع تکفیری‌ها جنگی نیابتی با تسلیحات و حمایت حامیان غربی عربی‌شان علیه اسلام در کشورهای سوریه و عراق شعله‌ور کردند.

وی با اشاره به بیداری جهان اسلام و تاکید علمای بزرگ اسلامی بر وحدت و همدلی تمام مسلمانان پس از جنایات گروه‌های تکفیری ابراز کرد: با وجود اینکه رسانه‌های استکباری این آتش‌افروزی‌ها را جنگ عقیدتی و مذهبی می‌خوانند بسیاری از نیروهای تکفیری صرفاً برای دریافت پول در این جنگ‌افروزی و قتل عام‌ها شرکت می‌کنند و تکفیری‌ها در کشور سوریه برخی اوقات به دلیل برآورده نشدن توقعات مالی‌ چند روزی سلاح‌هایشان را بر زمین گذاشته و جنگ را تعطیل می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشورهای عربستان و قطر مسئولیت تامین مالی این گروه‌ها را عهده‌دار هستند بیان کرد: این گروه‌ها با پول اربابان خود توانستند عده‌ زیادی از نیروهای ارتش عراق را به اختیار خود درآورند و به همین دلیل بود که در چند روز نخست حمله داعش به عراق چند استان آن بدون مقاومت ارتش به راحتی به تصرف تکفیریان داعش درآمد.

امیرآبادی ادامه داد: این گروه‌ها همچنین با حمایت مالی اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه چنین جنگ بزرگی را در تمدن اسلامی راه‌اندازی کردند و کار به جایی رسید که دشمن همان ترفندی را که در طول سالیان سال با شعار تفرقه بیانداز و حکومت کن در پیش گرفته بود توانست با بهره‌گیری از این گروه‌ها به راحتی دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه این گروه‌ها نخواهند توانست به مقاصد شوم و پلید خود در منطقه دست پیدا کنند تصریح کرد: امروز ماهیت این گروه‌ها برای ملت‌های مسلمان روشن شده و خیلی از افراد در کشور سوریه اذعان می‌کنند که در ابتدای جنگ دچار تحلیل‌های غلط شدند، ولی امروز متوجه شدند این گروه‌ها جز اینکه به نوامیس مردم تجاوز کنند، مردم بی‌گناه را قتل عام کرده و سر ببرند و به کشورشان ضربه بزنند هدف دیگری را دنبال نمی‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مردم متوجه شده‌اند که تکفیری‌ها سرسپردگان استکبار جهانی هستند اظهار کرد: این آگاهی موجب شده که حمایت و همکاری مردم با گروه‌های تکفیری به ویژه در کشور سوریه به شدت کاهش یابد و به همین دلیل اتفاقی که در سوریه افتاد درسی برای ملت‌های منطقه به ویژه مردم کشور خودمان است که بدانند که اگر آن طرف مرزها برای کشورشان تصمیمی گرفته می‌شود به هیچ عنوان منافعشان در نظر گرفته نمی‌شود و صرفاً دشمنان به دنبال رسیدن به منافع خود هستند.

امیرآبادی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ابراز کرد: پیش از مذاکرات هسته‌ای مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس و گروه‌های مختلف مردم اعلام کردند که به این گفت‌وگوها خوش‌بین نیستند و این بدبینی به دلیل این است که آنان بر خلاف ظاهر خوش‌ برخوردشان بسیار مرموزانه و برنامه‌ریزی شده با موضوع هسته‌ای ایران برخورد کرده و در بین مذاکرات نیز مسائلی همچون حقوق بشر، آزادی‌های بی‌قید و بند، حمایت نکردن از مقاومت و مسائلی از این دست را در مذاکره وارد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله هسته‌ای تنها بهانه‌ای در دست استکبار جهانی برای تسلیم کردن ملت ایران است ادامه داد: آخرین حرف آنان این است که ایران در مسیر آنان قرار بگیرد و هر چه آنان گفتند انجام دهد و این یعنی ملت ایران از آرمان انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) آن را بنا نهاد و مردم نیز برای دستیابی به آن قیام کردند و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند دست بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین آنچه امروز در منطقه اتفاق می‌افتد با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است و کسانی که در داخل کشور به نوعی به دنبال طرح مسائلی همچون رد کردن کمک ایران به مردم فلسطین، سوریه و عراق هستند یا متوجه نیستند و اطلاعات دقیقی ندارند و یا با دشمنان ما همراه هستند.

امیرآبادی ادامه داد: هدف اصلی داعش، گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز قاطبه مردم ایران به این موضوع آگاهی دارند و دیدیم در پی اعلام جهاد در عراق بسیاری از جوانان این مرز و بوم اعلام آمادگی کردند از عتبات مقدسه دفاع کنند و به سرزمین‌های کربلا، نجف و سوریه اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما نسبت به آینده عراق و سوریه خوش‌بین هستیم و دیدیم که در سوریه انقلاب اسلامی پیروز شد و پیام مردم سوریه نیز در انتخابات همین بود و در پی آن دنیا به چشم خود صدور انقلاب اسلامی به دنیا را مشاهده کرد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری