کد خبر: 15764

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران :

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران با بیان این که از نقد سازنده مذاکرات استفاده شود گفت: افرادی که نسبت به بیانیه هسته ای منتقد هستند با مطالعه آن می توانند ایرادهای موجود در آن را نقد کنند و از روش ها و موضع گیری های دشمن استفاه کنند تا این بیانیه هنگام نگارش توافقنامه مناسب تر نوشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با قم خبر، با اشاره به  برگزاری مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس اظهار داشت : آن چه در مذاکرات انجام شده یک بیانیه مطبوعاتی  است  و هنوز توافقی صورت نگرفته و نباید نسبت به مذاکرات احساس نگرانی کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که ما در همه زمینه ها از دستورات مقام معظم رهبری تبعیت می کنیم افزود: شاخص ما در مذاکرات هسته ای دیدگاه های مقام معظم رهبری است و ما محکم روی آن ایستاده ایم و هرموضعی که ایشان بگیرند همه رعایت می کنند .

حاجی صادقی بیان کرد: ما به هیئت هسته ای کشورمان اطمینان داریم و آن ها را باور داریم و  فرزندان انقلاب می دانیم اما نگرانی های ما به جبهه استکبار هرگز از بین نمی رود و پابرجا می ماند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که از نقدسازنده مذاکرات استفاده شود عنوان کرد: افرادی که نسبت به بیانیه هسته ای منتقد هستند با مطالعه آن می توانند ایرادهای موجود در آن را نقد کنند و  از روش ها و موضع گیری های دشمن استفاه کنند تا این بیانیه  درست تر نوشته شود،این نقدها فرصت مناسبی است تاهنگامی که قرار است توافقنامه رسمی نوشته شود قابلیت تصویب های مختلف را پیدا نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری