کد خبر: 14574

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه برنامه هسته ای ایران ، آینده اسرائیل را تهدید می کند، اذعان کرد: دانش هسته ای را نمی توان از ایران گرفت.

به گزارش قم خبر، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان خبرداد، بنیامین نتانیاهو در سخنانی در کنگره آمریکا با بیان اینکه حمایت آمریکا از تل آویو فراتر از بازیهای سیاسی است ، افزود:همه روسای جمهور آمریکا از هری ترومن گرفته تا باراک اوباما طرفدار اسرائیل بوده اند.


وی با بیان اینکه اسراییل دیگر در زمینه دفاع از خود کوتاهی نخواهد کرد، ادامه داد: اگر اسراییل مجبور شود تنها مقابله کند، این کار را خواهد کرد. اما می‌دانم اسراییل تنها نخواهد بود و «آمریکا» همراه اوست.

وی به موضع گیری های همه طرفهای مذاکره کننده هسته ای در یک سال گذشته مبنی بر اینکه توافق نکردن بهتر از توافق بد است اشاره کرد و افزود: این توافق یک ، توافق خیلی بد است و نباید اجرایی شود.

نخست وزیر اسرائیل با اشاره به اینکه ایران بر چهار پایتخت عربی و دو تنگه هرمز و باب المندب تسلط کامل دارد ، افزود: دانش هسته ای را نمی توان از ایران گرفت.

نتانیاهو بدون اشاره به زرادخانه هسته ای اسرائیل ، مدعی شد: توافق نامه هسته ای با ایران مسابقه تسلیحات هسته ای در خاورمیانه به راه خواهد انداخت.

نخست وزیر اسرائیل گفت: امضای توافق بین قدرتهای بزرگ و ایران از دستیابی تهران به بمب اتمی جلوگیری نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو مسیر وجود دارد؛ توافق بد و توانایی تولید بمب توسط ایران ، افزود: جایگزین این توافق بد، جنگ نیست، بلکه یک توافق بهتر است.

نتانیاهو همچنین خطاب به طرفها غربی گفت: قبل از رفع تحریم ها باید ایران سه کار بکند: اول تهاجم به همسایگان خود را متوقف کند، دوم از تروریسم در دنیا حمایت نکند، سوم باید تهدید به نابودی اسرائیل را متوقف کند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری