کد خبر: 13614

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری آئین‌نامه‌ای در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۴ گفت: این لایحه در زمانی که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه بودند توزیع شده است و فاقد جداول می‌باشد.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری آئین‌نامه‌ای مربوط به ماده ۱۶۳ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: این ماده می‌گوید طرح‌های یک فوریتی باید ۴۸ ساعت قبل میان نمایندگان توزیع شود.


وی با اشاره به اینکه گزارش بودجه در حقیقت گزارش احکام است و جداول در آن نیامده است افزود: سال گذشته نیز همین گرفتاری را پیدا کردیم که جداول روزهای آخر به مجلس ارائه شد و قانون را به خاطر آن عوض کردند و لایحه امسال نیز لایحه بودجه نیست بلکه احکام است.

توکلی با یادآوری اینکه توزیع احکام لایحه بودجه سال ۹۴ عصر پنجشنبه و زمانی که نمایندگان در حوزه‌های انتخابی خود بودند صورت گرفت گفت: فکر نمی‌کنم کسی فرصت کرده باشد آن را مطالعه کرده باشد. من از شما - لاریجانی- خواهش می‌کنم اگر می‌خواهید بحث را ادامه دهید ولی دست کم فقط صبح‌ها جلسه بگذارید تا بعد از ظهر بتوانید مشورت کنید.

گزارش فارس حاکی است علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در توضیح گفت: جداول اصلاحاتی لازم داشت و امروز بعد از ظهر در اختیار نمایندگان قرار گرفت.

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری