کد خبر: 12912

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران:

: عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با اشاره به چراغ هدایت بودن نامه رهبر معظم انقلاب گفت: راز نوشتن این نامه در خداجو بودن نسل جوان و گرایش داشتن آن‌ها به آموزه‌های د ینی است زیرا جوانان به فطرت الهی نزدیک‌تر هستند.

محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا اظهار داشت: این نامه می‌تواند چراغ راه و سعادت جوانان شود زیرا درحالی‌که افکار عمومی اروپا با تبلیغات مختلف ضد اسلامی تحریک می‌شود، رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای جوانان اروپا را دعوت می‌کند تا از کانال‌های اصلی اسلام را شناسایی کنند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با اشاره به علت مخاطب قرار گرفتن جوانان آمریکا و اروپا افزود: راز این مسئله در خداجو بودن نسل جوان و گرایش داشتن آن‌ها به آموزه‌های د ینی است زیرا جوانان به فطرت الهی نزدیک‌تر هستند.

وی با اشاره به تفاوت نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و نامه امام خمینی به گورباچف تصریح کرد: در آن شرایط امام خمینی(ره) برای یک نفر نامه نوشتند و یک نفر را مخاطب قراردادند و رئیس یک دولت را دعوت به اسلام کردند اما نامه رهبر معظم انقلاب، نامه به همه جوانان حقیقت‌جو در اروپا و آمریکا است.

کوشکی عنوان کرد: نقطه مشترک نامه امام راحل به گورباچف و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان حقیقت‌جو داشتن سازوکار مشترک است که سبب شده است تا امام راحل و رهبر معظم انقلاب به‌عنوان عالم برجسته دینی و رهبر انقلاب که دغدغه گسترش دین رادارند برای ترویج دین تلاش کنند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با اشاره به تغییر موقعیت‌ها در همه اعصار بیان کرد: امام راحل با توجه موقعیت شوروی گورباچف را به‌عنوان فردی که درصدد است شوروی را اداره کند به اسلام دعوت می‌کند درحالی‌که در اوج اسلام‌ستیزی رهبر معظم انقلاب به دنبال گسترش اسلام است.

وی با اشاره به خطبه عربی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه سال 92 تأکید کرد: این‌که نتیجه این نامه مانند نتیجه خطبه نماز جمعه است یا خیر، یک بحث فرعی است زیرا مهم‌ترین چیز عمل کردن به وظیفه است.

کوشکی اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در شرایط کنونی به کار گرفتن تمام تلاش و قدرت برای رساندن این پیام به انسان‌ها است زیرا همه می‌دانند که دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب دفاع از دیانت است و حاکمان دنیا می‌دانند که رهبر معظم انقلاب برای صیانت از دین تلاش و کوشش ویژه‌ای دارند و به‌تدریج نیز همه مخاطبان با این پیام آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری