کد خبر: 12839

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با قم خبر :

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه روحانیت و رهبران دینی به مقابله با اقدام نشریه فرانسوی بپردازند گفت: اقدام مجله فرانسوی علیه پیامبر (ص) دل مسلمانان را خون کرد مظلومیت ایشان باز هم در تاریخ و بر‌ای همه ملت‌ها نمایان شد، روحانیت و رهبران دینی وظیفه دارند تا به برخورد و مقابله با اقدام نشریه فرانسوی بپردازند.

آیت‌الله سیدمحمد واعظ موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در اهانت به ساحت مقدس پایمبر اسلام (ص) گفت: استکبار تلاش می‌کند تا با پیش کشیدن اختلاف دینی میان شیعیان و اهل سنت سبب درگیری بین این دو مذهب شود و آن‌ها را به مقابله و اختلاق با یکدیگر مشغول کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد اختلاف میان مسلمانان در صدد غارت اموال آن‌ها است تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند تا با ایجاد اختلاف میان مسلمانان اموال و زندگی مسلمانان را به غارت ببرد و به اهداف و منافع خویش دست پیدا کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه شیعه لندنی و سنی آمریکایی تحت تأثیر استکبار هستند، عنوان کرد: گروه‌های تندرو از هر دو طرف با تحریک دشمنان اسلام آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه روحانیت و رهبران دینی به مقابله با اقدام نشریه فرانسوی بپردازند خاطرنشان کرد: اقدام مجله فرانسوی علیه پیامبر (ص) دل مسلمانان را خون کرد مظلومیت ایشان باز هم در تاریخ و بر‌ای همه ملت‌ها نمایان شد، روحانیت و رهبران دینی وظیفه دارند تا به برخورد و مقابله با اقدام نشریه فرانسوی بپردازند.

 

آیت الله واعظ موسوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر خطر تفکرات شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی خاطرنشان کرد: خطرناک‌ترین گروه در مبارزه و جنگ‌ها ستون پنجم بود چون با نفوذ خود و ایجاد اختلاف ضربات سنگینی به جبهه داخل می‌زند، شیعه لندنی و سنی آمریکایی ستون پنجم دشمن هستند و از درون به مسلمانان ضربه می‌زنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار با آتش اختلافی که میان مسلمانان می‌اندازد هم خود آسیبی نمی‌بیند و هم مسلمانان را به جان یکدیگر می‌اندازد عنوان کرد: طرفین درگیری برای گرفتن سلاح دست به دامن استکبار خواهند شد، استکبار با فروش اسلحه و تجهیزات کارخانه‌های خود به سود کلانی می‌رسد و به این وسیله ضربه‌ای نمی‌خورد بلکه بیشترین سود را از این ایجاد اختلاف می‌برد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری