کد خبر: 12637

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید به این نکته توجه داشت که عزت و اقتدار ایران وابسته به مذاکرات هسته ای نیست ما باید برای دستیابی ایان به عزت جهانی تلاش و تمرکز ویژه ای داشته باشیم.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با قم خبر، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه روند مذاکرات هسته ای اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدای طرح مسئله مذاکره به این مسئله تمرکز داشتند که نباید به مذاکرات دل خوش بود و این سخنرانی مجموع تاکیدات ایشان در این موضع است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: باید به این نکته توجه داشت که غرب به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و ما باید روح و غرور ملی خود را در این زمینه حفظ کنیم زیرا با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب غرب به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به عزت جمهوری اسلامی ایران تصریح  کرد: باید به این نکته توجه داشت که عزت و اقتدار ایران وابسته به مذاکرات هسته ای نیست ما باید برای دستیابی ایان به عزت جهانی تلاش و تمرکز ویژه ای داشته باشیم.

جوکار با اشاره به موضع گیری برخی از نمایندگان در برابر فتنه گران بیان کرد: حصر سران فتنه یکی از مصادیق بارز رعایت قانون است و شاید حص به عنوان یک حکم در قانون ثبت نشده است اما این تصمیم از مصوبات شورای امنیت ملی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: برخی از مسائل موجود در جامعه شاید در قانون اساسی نباشد اما به سبب این که مصوبه مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای امنیت ملی است، لازم الاجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری