امام جمعه قم با اشاره به شرکت میلیونی مردم مسلمان شیعه و عاشقان ائمه اطهار (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی، بهترین جواب و مبارزه با جریان‌های تکفیری است.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور، اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید وابستگی اقتصادی کشور به نفت از بین برود.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه برای عبور از توطئه ارزان شدن قیمت نفت باید به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم افزود: مردم و دولت باید با همکاری یکدیگر از این شرایط عبور کنند تا پاسخ محکمی به استکبار جهانی و نوکران آن‌ها در منطقه داده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بابیان اینکه مسیر حرکت ما برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور تاکنون مناسب نبوده است خاطرنشان کرد: هنوز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری آن‌چنان‌که باید حرکت مناسبی انجام نداده‌ایم.

وی با عنوان اینکه حرکت دولت سعودی در کاهش قیمت نفت خوش‌خدمتی آن‌ها به آمریکا است گفت: سردمداران سعودی باید به تاریخ دقت کنند و ببینند آمریکایی‌ها پس از اتمام نیاز به صدام چه گونه با او برخورد کردند و در آخر از او هیچ حمایتی نکردند و سرنگون شد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: سعودی‌ها به دنبال این هستند که از گسترش اسلام ناب محمدی جلوگیری کنند و به همین دلیل است که در مقابل آمریکا خوش خدمتی می‌کنند اما باید بدانند که با این کار تنها عزت و افتخار خود را از بین می‌برند.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از همه مشکلات با توکل به خداوند عبور می‌کند، افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و توکل به خداوند بر همه مشکلات پیروز می‌شویم و به عزت و سربلندی بیشتری می‌رسیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تایید بر اینکه 16 آذر روز دانشجو و روزی است که سرنوشت کشور به دست دانشجویان رقم خورده است خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها نباید به باشگاهی برای جناح‌های سیاسی تبدیل شوند و همه باید کمک کنند تا نظام باایمان و اعتقاد به انقلاب و اسلام به پیشرفت برسد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری