کد خبر: 10947

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:غربی‌ها هم بر این نکته تاکید دارند که انقلاب اسلامی در حال نفوذ در جهان است که این موضوع مهم به برکت نیروی بسیج و بسیجی‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با قم با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه دینی اظهار داشت: بصیرت یک موضوع بسیار مهم و اساسی در اسلام است وافراد بسیاری در انقلاب به خاطر نداشتن بصیرت دچار لغزش شدند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی از تشکیل انقلاب مهم‌تر است و باید برای حفظ و انتقال آن به نسل جوان تلاش کرد.

 

استاد حوزه علمیه با تاکید به نقش بسیج در پیشرفت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود نیروی بسیج مرگ تدریجی استکبار را رقم می‌زند.

 

وی با بیان ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر انقلاب اسلامی عنوان کرد: رژیم اسرائیل زمانی ادعا داشت که از نیل تا فرات را می‌گیرد اما امروز تنها تلاشش این است که از بین نرود و از هستی ساقط نشود که در آینده ما شاهد نابودی اسرائیل هستیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فرهنگ بسیجی سبب شده تا به برکت آن پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی نظام حفظ شود ما اگر دغدغه ظهور منجی را داریم با تقویت فرهنگ بسیجی باید مقدمات ظهور را فراهم کنیم.

 

حاجی صادقی با اشاره به حضور بسیجیان استان قم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: بسیجی‌های شهر قم در آزمون‌های بزرگ افتخارات بسیاری آفریده و حماسه زیادی را از خود نشان دادند، بنابراین بسیجیان باید نسبت به آینده کشور حساس باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری