کد خبر: 10867

دبیر کمیسیون امنیت ملی:

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که تمدید این مذاکرات به ضرر ما است و تنها منافع غربی‌ها دراین‌باره تأمین می‌شود.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به روند تمید مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود از روند مذاکرات راضی نیستیم و دستاوردهای لازم دراین‌باره به وجود نیامده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شرایط موجود مذاکرات، افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که تمدید این مذاکرات به ضرر ما است و تنها منافع غربی‌ها دراین‌باره تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: تمدید مذاکرات سبب شده است تا ما نتوانیم به پیشرفت و توسعه کشور دست پیدا کنیم و تنها منافع طرف غربی مذاکره تأمین می‌شود که در این شرایط ایران باید تمام تلاش خود را به کار ببرد تا جلو سو استفاده‌ها را بگیرد.

آصفری با اشاره به تلاش ایران برای اعتمادسازی، تأکید کرد: با این شرایط ایران در حال اعتمادسازی است اما هنوز تحریم‌ها پابرجا و ثابت است، که این سبب می‌شود ایران در جاده‌ای یک‌طرفه باشد و فقط ایران در این راه در حال تلاش باشد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اگر شرایط به این شکل ادامه داشته باشد، وزیر امور خارجه در این رابطه باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری