اين اتاق فكر، اتاق فكر «استراسبورگ» نام گرفته است افرادي چون حمزه غالبي، داريوش امير ارجمند و.. در آن عضويت دارند و عمليات اجرايي آن، توسط «غالبي» انجام مي شود و توليدات اوليه آن در سايت هاي «سحام» و «جرس» و رابطين در شبكه هاي اجتماعي «گوگل پلاس» و «فيس بوك» منعكس مي شود.

   
 
«حصر، حجاب، فیلترینگ» استراتژی جدید فتنه‌گران/ ماموریت اتاق فکر "استراسبورگ" چیست؟

به گزارش قم خبر ، اتاق فكر فراريان ستاد ميرحسين موسوي با همراهي سازمان منافقين و راهبري هاي سرويس هاي اطلاعاتي غربي براي تمركز بر موضوعات اجتماعي چندي است مشغول نقش آفريني در عرصه عمومي است.

اين اتاق فكر، اتاق فكر «استراسبورگ» نام گرفته است افرادي چون حمزه غالبي، داريوش امير ارجمند و.. در آن عضويت دارند و عمليات اجرايي آن، توسط «غالبي» انجام مي شود و توليدات اوليه آن در سايت هاي «سحام» و «جرس» و رابطين در شبكه هاي اجتماعي «گوگل پلاس» و «فيس بوك» منعكس مي شود.

بر اساس آخرين برنامه ريزي اتاق فكر «استراسبورگ»، اين اتاق سه كار اصلي را بر عهده دارد:

اول- از لحاظ استراتژيك و خط مشي، سه موضوع، تااطلاع ثانوي در اولويت اين اتاق قرار دارد:
الف) حصر
ب) حجاب
ج)فیلترینگ

دوم- تقويم اتاق فكر «استراسبورگ»، لزوما با تقويم مردم ساكن در جغرافياي ايران مطابقت ندارد و مناسبت هاي ديگري مثل ۸ مارس(روز جهاني)، ولنتاين، ۲۵ خرداد، ۲۵ بهمن و يا روز كشته شدن ندا آقا سلطان در آن درج شده است كه اين اتاق بر روي اين رويدادها فعاليت گسترده رسانه اي خواهد داشت و به برجسته گي بيشتر آن مي پردازد.
 


سوم- از دو كار ويژه اول مهمتر، اين است كه مديريت لحظات و وقايع انجام گيرد و با «تامين مالي خوبي كه وعده داده شده»؛ رصد آن لاين قدرتمندي از حوادث داخلي ايران انجام مي گيرد و تمام تحولات بررسي مي شود و آنچه مسوولين جمهوري اسلامي نمي بينند توسط اين اتاق، ديده خواهد شد.

اين حوادث بر اساس الگوي طراحي شده «تبديل تحولات به بحران» مورد پخت و پز رسانه اي قرار گرفته و در اختيار رسانه هاي مرتبط و افراد مرتبط در شبكه هاي اجتماعي گذاشته مي شود.

بسياري از اخباری که برای دولتمردان جمهوری اسلامی اهمیت ندارد در سیستم رصدی اتاق فكر «استراسبورگ»، پیگیری می شود. به عنوان نمونه، «اعدام یک زن در یک شهرستان دور افتاده» و یا موضوع «اسیدپاشی» و... در الگوریتم طراحي شده قرار مي گيرد و بحران اجتماعي و سياسي توليد مي شود.

استراسبورگ(Strasbourg) از شهرهای فرانسه است. این شهر هفتمین شهر بزرگ فرانسه و مرکز ناحیه آلزاس می‌باشد. موقعیت ویژه جغرافیایی این شهر در حد فاصل ارتباطات بین المللی با قدمتی اروپایی، مشرف به رودخانه رن، به این شهر اهمیت بی بدیل می‌بخشد. با توجه به تمامی این خصوصیات، شهر استراسبورگ به عنوان مرکز قانون‌گذاری اروپا برگزیده شده‌است. از جمله این مراکز می‌توان پارلمان اروپا، مرکز مشاورت اروپایی و مرکز دادگاه حقوق بشر اروپا را نام برد.

شهر استراسبورگ فرانسه یکی از محمل های اصلی منافقین در اروپاست و از همه مهمتر این که دستگاه اطلاعاتی منافقین در این شهر مستقر است و امکانات اطلاعاتی آنها آنجا متمرکز است.

رئیس دستگاه اطلاعاتی منافقین، مسعود امیرارجمند برادر اردشير امير ارجمند است.(برخي وي را با اسم منصور مي شناسند)
 


اردشير امير ارجمند از اعضاي اصلي ستاد مير حسين موسوي بود كه بعد از اتفاقات سال ۸۸ از كشور گريخت.

مادر وی افسر محرم زاده هوادار منافقین بوده که فوت کرده است اما برادر بزرگ اردشیر از منافقین فعال در بخش اطلاعات شهر استراسبورگ فرانسه است.

برادر بزرگ اميرارجمند قبل از انقلاب نیز توده ای بوده و منزل وی در زمان فاز نظامی منافقین در اوایل پیروزی انقلاب محل اختفای تعدادی از سران منافقین بوده است.

همچنین هنگامی که اردشیر امیر ارجمند پس از اینکه در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ دستگیر و سپس آزاد می شود، برادرش منصور سعی داشته به کمک منافقین فرزندان و همسر اردشیر را از ایران خارج کند.

خواهر بزرگ اردشیر امیر ارجمند" نازی امیر ارجمند" کارمند حزب رستاخیز و لیلی امیر ارجمند از بستگان نزدیک وی منشی فرح پهلوی بوده است.

امیر ارجمند از دهه ۶۰ با جریان نفاق ارتباط برقرار کرده بود و پس از فتنه ۸۸ مشخص شد كه بیانیه‌هاي گروه جنبش سبز را وی تدوین و موسوی آنها را امضا می‌کرد.

اردشير اميرارجمند در راستاي پروژه ضدانقلابي هديه ۶۰ وظيفه اخذ امكانات و پشتيباني و رابط بودن سرويس امنيت داخلي فرانسه معروف به DST را بر عهده دارد.

منبع:پارس نیوز

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری