استاندار قم در جلسه پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری بر ضرورت تلاش مسئولان و همکاری مردم در مقابله با این پدیده در استان تاکید کرد.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری در استان قم با بیان اینکه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی بر برقراری عدالت اجتماعی است گفت: زندگی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر همین اساس بوده است.

استاندار قم با اشاره به وظیفه مسئولین در زمینه تحقق عدالت در جامعه اسلامی افزود: همه مسئولین موظفند در راه دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال، قاطعانه با هر گونه تخلفی برخورد کنند.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای مقابله با پدیده زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در کشور تصریح کرد: برای ریشه‌کنی این معضل باید تمام همت خود را به کار بگیریم.

نماینده عالی دولت با تأکید بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف پدیده زمین‌خواری اعم از تصرف، تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز خاطرنشان کرد: با تمام مصادیق تخلف در این عرصه با قاطعیت در استان برخورد خواهد شد.

صالحی‌منش با اشاره به موقعیت و ارزش زمین در استان قم افزود: زمین این شهر از ارزش خاصی برخوردار است و مبارزه و برخورد با معضل زمین‌خواری در قم نیازمند تلاش همه‌جانبه مسئولان و همکاری صمیمانه مردم است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری