معاون استاندار قم در جلسه هدفمندی یارانه‌ها گفت: عملکرد دولت در سیاست‌های اقتصادی به دور از شتابزدگی است.

خبرگزاری فارس: عملکرد دولت در سیاست‌های اقتصادی به دور از شتابزدگی است

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی در یازدهمین جلسه هدفمندی یارانه‌ها که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت در طول یک سال گذشته افزود: دولت نشان داده است که با رصد دقیق و بدون شتابزدگی در مسائل اقتصادی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه مهار تورم و خروج از شرایط بحرانی جزء برنامه‌های اضطراری دولت بود گفت: با وجود تناقض سیاست‌های کاهش تورم، دولت در زمینه مهار تورم موفق بود.

معاون استاندار قم تنظیم سیاست‌های پولی را محور فعالیت‌های دولت در شرایط جاری عنوان و خاطرنشان کرد: این مسئله زمان‌بر بوده و نیازمند تعامل و هماهنگی همه بخش‌های اقتصادی کشور است.

معاون استاندار قم در ادامه و در تشریح مسئله هدفمندسازی حامل‌های انرژی با بیان اینکه استفاده از شبکه شهری راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش مورد استفاده توسط نهادها و سازمان‌ها برای آبیاری فضای سبز است گفت: شرکت آب منطقه‌ای باید مراکز مختلف را برای استفاده از منابع زیرزمینی برای این منظور تشویق کند.

رضوی با بیان اینکه کاشت چمن به جز جنبه زیباسازی مبلمان شهری، خاصیت چندانی در تلطیف هوا ندارد گفت: در بسیاری از شهرهای کم آب دنیا، به جای کاشت چمن از روش‌های دیگری در راستای زیباسازی استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: در جلساتی که با شهرداری خواهیم داشت، این مسئله را پیگیری می‌کنیم تا اعتبارات روش جایگزین را فراهم کرده و این روش را عملیاتی کنیم.

معاون استاندار قم همچنین مصرف بالای برق در معابر،‌ ادارات و منازل را مورد توجه قرار داد و افزود: دولت باید به جای صرف هزینه‌های زیاد برای ایجاد نیروگاه‌های برق، استفاده از لوازم برقی کم مصرف را ترویج کند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری