کد خبر: 14558

فرماندار قم:

فرماندار قم برگزاری کنفرانس و کارگاه آموزشی مدیریت بهره‌وری انرژی در صنعت طیور را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی راهکاری غیر از اجرای کامل این دو فریضه در ابعاد مختلف ندارد.

خبرگزاری فارس: اقتصاد مقاومتی راهکاری غیر از اجرای کامل امر به معروف ندارد
به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، رضا سیار در نخستین کنفرانس و کارگاه آموزشی مدیریت بهره‌وری انرژی در صنعت طیور که ظهر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، بر ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف انرژی تاکید و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوع‌هایی بود که آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نسبت به آن تاکید دارد.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در عرصه‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار داده شود، مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف زندگی از جمله زندگی شهری، تولید و مصرف سوخت مورد توجه قرار داده می‌شود و با استفاده از آن می‌توان گام‌های مناسبی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی برداشت.

فرماندار قم برگزاری کنفرانس و کارگاه آموزشی مدیریت بهره‌وری انرژی در صنعت طیور را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی راهکاری غیر از اجرای کامل امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف ندارد.

وی از روحانیون به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: این قشر با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد می‌تواند با انتقال مفاهیم دینی به مردم در تحقق معیارهای مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری