کد خبر: 11537

امیرآبادی:

وی با بیان اینکه ایرادهایی به بانکداری امروز کشور وجود دارد، افزود: نگاه بانکداری در کشور باید به سمت حل مشکلات مردم باشد که متاسفانه این نگاه آنچنان باید و شاید وجود ندارد.

به گزارش قم خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم:احمد امیرآبادی فراهانی، شامگاه شنبه در آیین تکریم تجلیل از نیکوکاران قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر در بین موسساتی که در حال فعالیت هستند خوش درخشیده هر چند که در مجموع وضعیت بانکداری در کشور مورد رضایت دلسوزان نظام و مردم نیست.

وی با بیان اینکه ایرادهایی به بانکداری امروز کشور وجود دارد، افزود: نگاه بانکداری در کشور باید به سمت حل مشکلات مردم باشد که متاسفانه این نگاه آنچنان باید و شاید وجود ندارد.

نماینده مردم قم در خانه ملت، ادامه داد: البته نباید تنها به دنبال ایراد گرفتن‌ و انتقاد‌ باشیم بلکه باید تلاش کرد تا این مشکلات از بین برود.

وی با اشاره به تلاش‌های خوب برخی موسسات اعتباری همانند موسسه اعتباری کوثر افزود: در سال‌های اخیر که ملت ایرن مورد تحریم‌های بیگانگان قرار داشت برخی نهاد‌ها و موسسات در خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی کشور خوش درخشیدند که در این میان می‌توان به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اشاره کرد که در قم نیز چند پروژه بزرگ همانند انتقال آب به قم، احداث جاده قم به گرمسار و متروی قم را دنبال می‌کنند.

وی افزود: این حق مردم است که بدانند سپرده‌های قرض الحسنه در چه مسیری صرف می‌شود و بانک‌ها نیز باید تلاش کنند در زمینه ارائه تسهیلات قرض الحسنه خدمات خوبی به مردم ارائه دهند و مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

ضرورت داشتن روحیه کار جهادی و بسیجی برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت داشتن روحیه کار جهادی و بسیجی برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور افزود: هرگاه روحیه جهادی همانند سال‌های دفاع مقدس در مسئولان و ملت ما جاری و ساری بود در این صورت شاهد موفقیت‌های فراوانی بودیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز در عرصه اقتصاد بر خلاف عرصه‌های علمی نتوانستیم توفیقاتی بدست آوریم، افزود: امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی بتوانیم عقب افتادگی‌های بخش اقتصاد را هر چه زود‌تر جبران کنیم که لازمه این امر داشتن روحیه جهادی و بسیجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری