کد خبر: 10937

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه اقدام مؤثری در امور زنان انجام نشده است، گفت: فراکسیون زنان از معاونت امور زنان ریاست جمهوری درخواست دارد که گزارش مکتوب ارائه دهد که بودجه این معاونت صرف چه اموری شده است؟

به گزارش قم خبر ، شهلا میرگلو بیات در گفت و گو با فارس گفت: در جلسه اخیری که اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با معاونت امور زنان ریاست جمهوری داشتند این سؤال از آنها پرسیده شد که چه اقدام عملی در حوزه زنان انجام شده است و بودجه ۸ میلیاردی معاونت امور زنان صرف چه اموری شده است؟

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون زنان مجلس از معاونت امور زنان در خواست کرد تا به ریز اقدامات و عملکردهای خود و هزینه‌هایی را که انجام داده است به فراکسیون گزارش دهد که هنوز هیچ گزارشی به دست ما نرسیده است.

میرگلوبیات با انتقاد از اینکه هیچ اقدام مؤثری در حوزه زنان انجام نشده است گفت: تا کنون سه تذکر کتبی به رئیس جمهور در این مورد داده شده است، در مورد زنان خانه دار طرحی را ارائه می‌دهند که اصلا معلوم نیست انجام آن از لحاظ شرعی و قانونی امکان پذیر باشد یا خیر؟ در مورد لایحه تأمین امنیت زنان هم آن را به وزارت کشور سپرده اند بنابراین تا کنون هیچ اقدامی از سوی معاونت انجام نشده است.

وی افزود: با کارهای تبلیغاتی نمی‌توان مشکلات زنان را حل کرد و هم اکنون درخواست فراکسیون زنان از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری این است که گزارش مکتوب ارائه دهد که بودجه این معاونت صرف چه اموری شده است؟ چرا که ما در اطراف تهران زنان و خانواده‌هایی را داریم که هنوز هیچ کاری برای آنها انجام نشده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری