کد خبر: 9229

عضو جامعه مدرسین:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگرچه همه مردم آن عالم فرزانه را به‌خوبی می‌شناختند و علوم و معرفت ایشان واقف بودند، بنابراین این مسئله درد بزرگی برای جامعه و انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی کنی از نزدیک ترین یاران امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود که در راه تحقق انقلاب اسلامی تلاش زیادی داشت.

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ابعاد اخلاقی آیت‌الله مهدوی کنی، افزود: آن عالم فرزانه دارای روحی آرام و اخلاقی بسیار نیکو بود، که در قبل از انقلاب تلاش‌های بسیاری برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی کرد.

 

وی با اشاره به تلاش حوزه علمیه برای تربیت افراد مفید برای نظام و انقلاب، تصریح کرد: از مهمترین ظرفیت های حوزه علمیه این است که در تربیت افراد چهره و شاخص برای انقلاب و نظام تلاش زیادی دارد و نمونه بارز آن نیز آیت الله مهدوی کنی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضایعه فقدان ان عالم فرزانه، خاطرنشان کرد: اگرچه همه مردم آن عالم فرزانه را به‌خوبی می‌شناختند و علوم و معرفت ایشان واقف بودند، بنابراین این مسئله درد بزرگی برای جامعه و انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری