کد خبر: 9076

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: با استفاده از پیام مباهله سعی کنیم در برابر دشمنان کوتاه نیاییم و بر موضع حق خود ایستادگی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به اهمیت روز مباهله در تاریخ اسلام اظهار کرد: یکی از روش‌های هدایتی اسلام روش عقلانیت و منطق است اما گاهی برای بیدارکردن احساس عقلانی و عاطفی افراد روش‌هایی لازم است تا حقانیت اسلام اثبات شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: گروهی از مسیحیان نجران گفتند که پیامبر (ص) و دین اسلام حق نیست آن‌ها به روش مباهله اعتقاد داشتند در این روش هرگروهی که حرفش حق بود دیگری را نفرین می‌کرد و عذاب الهی بر او نازل می‌شد.

حاجی صادقی با اشاره به استفاده پیامبر (ص) از روش مباهله برای حقانیت دین اسلام بیان کرد: پیامبر (ص) همراه امام علی (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) که عزیزتزین افراد ایشان بوند به محل مباهله آمدند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تسلیم شدن مسیحیان در برابر منطق اسلام عنوان کرد: مسیحیان نجران وقتی دیدند پیامبر (ص) برای دعوت به ایمان و اثبات حقانیت اسلام عزیز‌ترین افراد را همراه خود آورده است تسلیم شدند و صلح برقرار شد.

وی با اشاره به فشار‌های موجود بر مسلمانان و دشمنان اسلام تصریح کرد: به برکت حرکت مباهله پیامبر (ص) انشاالله که نفرین پیامبر (ص) متوجه دشمنان اسلام و ترویج دهندگان اسلام آمریکایی و طالبانی شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به درس‌های بزرگ مباهله اظهار کرد: مباهله به ما نشان می‌دهد که وقتی موضع حق داریم بر موضع و حرف خود مقاومت کنیم ونباید تردیدی داشته باشیم و بدانیم خدا به ما کمک می‌کند.

حاجی صادقی خاطر نشان کرد: ما با استفاده از پیام مباهله سعی کنیم در برابر دشمنان کوتاه نیاییم و بر موضع حق خود ایستادگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری