کد خبر: 8312

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای همه روشن و واضح است که شریان اصلی نگه دارنده داعش و دیگر گروه های تروریستی آمریکا است و نمونه آن تاسیس القاعده و طالبان از سوی آمریکا است.

 

عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر با اشاره به روند مذاکرات، اظهار کرد: مذاکرات مسیر خودش را علیرقم این که طرف مقابل عزم خود را جزم نکرده به خوبی مسیر خود را طی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ویژگی های تیم مذاکره کننده ایرانی، افزود: تیم مذاکره کننده ما با عزم و صداقت خود مذاکره را دنبال کرده اند و این مذاکرات نیز تا کنون به خوبی پیش رفته است.

وی با تاکید به شرایط سخت مذاکره، تصریح کرد: در حال حاضر ما مذاکرات سنگینی را انجام داده ایم که این مذاکرات سبب سربلندی کشورمان در جامعه جهانی شده است و ملت ایران نیز از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند هرچند ما انتظار داشتیم که مذاکرات هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

منصوری آرانی با بیان بزرگترین دستاورد تیم مذاکره کننده در عرصه بین المللی، عنوان کرد: این که تیم ایران حقانیت خود را در عرصه بین الملل بیان کرده است یکی از بزرگترین دستاوردهای تیم مذاکره کننده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تروریست پروری آمریکا، گفت: آمریکا موسس و پرورش دهنده گروه های تروریستی مانند  طالبان و داعش است و تمام دنیا نسبت به این مسئله این ذهنیت را دارند و داعیه مبارزه با تروریسم آمریکا را قبول نمی کنند.

وی با تاکید به روحیه فریب کاری آمریکا، تاکید کرد: برای همه روشن و واضح است که شریان های اصلی نگه دارنده داعش و دیگر گروه های تروریستی آمریکا است و دولت ها به این نکته واقف هستند و نمونه آن تشکیل دادن القاعده و طالبان از سوی آمریکا است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری