کد خبر: 6899

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: عدم دعوت از ایران در نشست ائتلاف علیه داعش یک بازی سطحی و سیاسی است وفریب افکار عمومی است.

آیت الله محسن غرویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف علیه داعش اظهار کرد: به نظر من بهترین تحلیل درباره این موضوع را مقام معظم رهبری داشتند و گفتند این یک شوخی و مزاح است که توسط آمریکا عنوان شده است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بیان کرد: آمریکا خود داعش را به وجود آورده است الان چگونه ادعای مبارزه با این گروه تروریستی می‌کند.

آیت الله غرویان عنوان کرد: این‌ها یک بازی سطحی و سیاسی است و عدم دعوت از ایران در نشست مبارزه با داعش فریب افکار عمومی است، عربستان که خود حامی مالی داعش است هم ادعا می‌کند اگر ایران در این نشست حاضر شود حاضر به حضور در این نشست نیست.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: آمریکا و عربستان خودشان موسس و مبدع داعش و جریان‌های تکفیری هستند و نوع رفتارهای آن‌ها علیه اسلام و ایران در یک هدف دنبال می‌شود.

وی گفت: آمریکا مثل همیشه قصد فریب افکار عمومی را دارد و ادعای این بار آن‌ها هم مبنی بر حمله به داعش سخن گزافی است که قصد فریب ملت‌ها را دارند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از داعش خاطر نشان کرد: آمریکا از حامیان مالی داعش است و همیشه از این گروه حمایت می‌کرده است، فرماندهان داعش هم توسط صهیونیست‌ها آموزش داده شده‌اند تا مسلمانان را به جان یک دیگر بیندازند و ایجاد آشوب در منطقه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری