کد خبر: 5846

معاون فرهنگی سپاه قم

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: کشورهای حاشیه خیج فارس که به رژیم صهیونیستی باج می دهند از این مقاومت مردم غزه درس بگیرند و بدانند هیچ سلاحی جز مقاومت در برابر زورگویان کارساز نیست.

اکبر بختیاری در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به پیروزی مقاومت در غزه در برابر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این پیروزی رابه همه آزادی خواهان جهان به ویژه ملت شریف ایران که همیشه مدافع مظلومان بودند  تبریک می گویم.

 

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم افزود: البته این پیروزی را باید به رهبر معظم انقلاب  که خود ایشان هدایت گر این پیروزی بودند تبریک گفت، براساس آموزه های دینی اگر کار برای خدا باشد و استقامت هم در آن باشد نتیجه آن شکست دشمن است.

بختیاری بیان  کرد: کار و عملی که در راه خدا انجام شود با پیروزی همراه  است و اگر تمام دنیا هم در برابر آن بایستند  با شکست مواجه می شوند و این دین است که عاقبت موفق و سربلند می گردد.

وی با اشاره به این که پیروزی رزمندگان غزه چه پیغامی برای دیگر کشورهای اسلامی دارد عنوان کرد: کشورهای حاشیه خیج فارس که به رژیم صهیونیستی باج می دهند از این مقاومت مردم غزه درس بگیرند و بدانند هیچ سلاحی جز مقاومت در برابر زورگویان کارساز نیست.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم تصریح کرد: کشورهای منطقه به هوش باشند و خواسته های جهان اسلام را ببینند و کمک کنند تا فلسطینیان به سرزمین مادری خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری