کد خبر: 5795

عضو کمیسیون امنیت ملی:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقاومت مردم غزه به دنیا ثابت کرد که نمی شود با سلاح های مدرن و پیشرفته به جنگ با اراده ها رفت و اعتقادات مردم را با گلوگله شکست داد.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به پیروزی ملت مسلمان غزه بر رژیم اشغالگر اسرائیل، اظهار کرد: مقاومت مردم غزه به دنیا ثابت کرد که نمی شود با سلاح های مدرن و پیشرفته به جنگ با اراده ها رفت و اعتقادات مردم را با گلوگله شکست داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وجود بحران های داخلی در کشورهای صاحب قدرت، افزود: اگر قدرت و سلاح مدرن توانایی تثبیت پیروزی را دارد، صاحبان قدرت با تکیه به سلاح های مدرن بر مشکلات داخلی خود غلبه کنند.  

وی با اشاره به اهمیت مقاومت مردم غزه، تصریح کرد: این مقاومت و مجاهدت چشمگیر سبب شد تا ششمین ارتش دنیا که داعیه دار قدرت بود از مردمانی بی سلاح شکست بخورد.

آصفری با اشاره به رمز پیروزی مردم غزه، عنوان کرد:آنچه سبب شکست اسرائیل شد؛ مقاومت و اعتقادت بود، مردم غزه بر سر دفاع از آرمان و عقاید خود مبارزه می کردند، البته این جنگ نشان داد که مدرن ترین سلاح هم در برابر اعتقادات محکوم به شکست است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به درس ها و عبرت های این جنگ، تاکید کرد:این نبرد عبرت هایی را در خود نهادینه کرده است، دفاع از آرمان ها و پیروزی حتمی دین در برابر دشمناندین از مهمترین عبرت های این جنگ است.

وی با تاکید به تلاش برای ازبین بردن دشمنان دین در جهان، بیان کرد: مهمترین تلاش باید برای ازبین بردن سلطه صاحبان قدرت باشد که سبب شده آرامش مردم بی دفاع به خطر بیفتد.

 

آصفری با اشاره با اشاره به تلاش مرد غزه برای ایجاد آرامش، خاطرنشان کرد: مهمترین کار تشکیل انتخابات و دولت در غزه است که به واسطه آن آرامش به غزه برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری