کد خبر: 5794

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: امیدوارم که دولت مردان ما در دهه کرامت بتوانند با بزرگواری خود خدمات و زحمات خود را هرچه بهتر نسبت به ملت انجام دهند.

آیت الله محسن غرویان در گفت و گو با قم خبر، با اشاره به سال روز تولد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) به دلیل نسبت هایی که با امام موسی کاظم(ع) که پدرشان هستند و امام رضا(ع) که بردارشان هستند دارند برای ما پیام استقامت، ایمان، علم و فرهنگ را دارد چون پدر بزرگوارشان حضرت موسی کاظم(ع) اسوه استقامت و امام رضا(ع) منشا دانش بودند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: شهر قم به برکت وجود مبارک حرم معصومه(س) شهر علم و معرفت شده است و استقامت و پایداری که  در قم وجود دارد سبب شده تا شخصیت هایی مثل امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ازدل قم و حوزه علمیه آن پا به عرصه دینی و علمی جامعه ما بگذارند.

آیت الله غرویان بیان کرد: حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع) هستند و ما هم در هفته دولتی هستیم که دولت کریمه است و باید پشتیبان این دولت باشیم چون مردم به آن رای دادند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور بعد از رهبر معظم انقلاب شخصیت دوم مملکت هستند و همه ما باید  از آن حمایت کنیم و امیدوارم که دولت مردان ما در دهه کرامت بتوانند با بزرگواری خود خدمات و زحمات خود را هرچه بهتر نسبت به ملت انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری