کد خبر: 5654

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم از معرفی برترین‌های کیک بوکسینگ قم خبر داد و گفت: باشگاه شهید زین الدین قم در بخش تیمی عنوان قهرمانی مسابقات اسپرت مدرن کیک بوکسینگ قم را به خود اختصاص داد.

جواد محمد‌زاده در گفت‌و‌گو با قم خبر اظهار کرد: مسابقات اسپرت مدرن کیک بوکسینگ قم با معرفی نفرات بر‌تر به کار خود پایان داد و محمد محمدی در وزن 70 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و محمد امین حاجیلو در وزن 32 کیلوگرم رده سنی نونهالان عنوان قهرمان قهرمانان را به دست آوردند.

وی گفت: در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای 55 کیلوگرم کامران دیگاه مقام نخست را به دست آورد و در وزن منهای 70 کیلوگرم محمد محمدی، در وزن منهای 75 کیلوگرم رضا برقراری و در وزن به اضافه 75 کیلوگرم هادی قره ولی عناوین نخست اوزان مختلف را به دست آوردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم افزود: در رده سنی جوانان و در وزن منهای 55 کیلوگرم، عباس آرزومند قهرمان شد و در وزن منهای 63کیلوگرم محمدکاظم عابدی عنوان نخست را به دست آورد ضمن اینکه عنوان قهرمانی وزن منهای 67 کیلو را علی سقرجوقی کسب کرد و در اوزان منهای 71 کیلوگرم و به اضافه 71 کیلوگرم به ترتیب محمدجواد خلیلی و سید راشد امینی قهرمان شدند.

محمدزاده عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان سید مهدی حسینی، علی اصغر اکبری یکتا، علیرضا قنبری، محمدمهدی رحیمی و علیرضا فرکی و در رده سنی نونهالان مهدی قاسمی، امیرمحمدشعبانی، حسن عزیزی محمدامین حاجیلو، امیرمهدی کریمی محمدعلی اکبری و امیرحسین مردانی و رضاشاه محمدی در رده‌های نخست اوزان مختلف قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم شهید زین الدین به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های مجتمع نور، امام صادق (ع) و کانون اباذر در مکان دوم و سوم مشترک بخش تیمی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری