کد خبر: 5449

سخنگوی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی:

سخنگوی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: نخستین و مهم ترین هدف ما از برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی لبیک به امرمقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت های خود جوش مردمی است.

محمد خراسانی زاده در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدا توفیق داد و تجمع اصحاب حق در عرصه فعالان فضای مجازی شکل گرفت.

 

سخنگوی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی افزود: جمعی که در نمایشگاه وجود دارد جمع بسیار کوچکی است از دریای بسیار بزرگ فعالان فضای مجازی که در 300 غرفه جمع شدند و سبب شگفتی بازدید کنندگان نسبت به  حضور فعالان رسانه های انقلاب اسلامی و کیفیت کاری است که ارائه شده است.

 

خراسانی زاده بیان کرد: حجم و کیفیت فعالیت های نمایشگاه ثابت کرد که ما باید زودتر از این ها به این نمایشگاه فکر می کردیم، مقام معظم رهبری  گفتند که من به دست اندر کاران فرهنگی  که وظیفه شان بوده است امر کردم تا بروید و مجموعه های مردمی را شناسایی کنید و تربیت کنید.

 

وی عنوان کرد: وقتی کم کاری از سوی مسئولینی که متولی امر هستند صورت می گیرد طبق بند م وصیت نامه امام خمینی(ره) مردم خودشان وارد کار می شوند و این نمایشگاه تجلی بند م وصیت نامه امام خمینی(ره) است.

سخنگوی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: بیش از 470 درخواست جهت حضور در نمایشگاه امسال انجام شد که ما فقط توانستیم به 300 درخواست پاسخ مثبت بدهیم و غرفه را در اختیارشان قرار دهیم.

 

خراسانی با اشاره به این که چه بخش هایی در نمایشگاه  رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی وجود دارد گفت: در بخش اینترنت 120 غرفه داریم، در بخش دیجیتال 100 غرفه وجود دارد، بازی و انیمیشین را در 40 بخش تعبیه کردیم، بخش بین الملل دارای 40 غرفه است و بخش فناوری اطلاعات در 15 غرفه شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به بخش های جانبی که در نمایشگاه وجود دارد  بیان کرد: در بخش های جانبی نمایشگاه بخش کودک و نوجوان، هنرهای دیجیتال، کارگاه ها و نشست ها و فروشگاه وجود دارد که 35 غرفه برای فعالیت آن ها در نظر گرفته شده است.

 

 

سخنگوی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: نخستین هدف ما لبیک به امرمقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت های خود جوش مردمی است، نکته بعد این که مجموع  های ما یکدیگر را پیدا کنند و به یک شبکه سازی و جبهه سازی مطلوبی برسند.

 

خراسانی تصریح کرد: هدف بعدی از برگزاری این نمایشگاه این بوده تا دیگران در جریان اتفاقاتی که توسط جریان مردمی انجام  می شود قرار بگیرند و مسئولینی که تا به حال نمی دانستند این مجموعه وجود دارد و حتی اسم آن هم به گوششان نخورده بود در جریان امر قرار بگیرند.

 

وی با اشاره به سطح کیفی و میزان رشد نمایشگاه خاطر نشان کرد: میزان رشد نمایشگاه نسبت به دوره اول آن غیر قابل مقایسه است و امسال از مردم عادی تا نمایندگان مجلس، چهره های فعال فرهنگی، نویسنگان و هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه از این نمابشگاه استقبال خوبی کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری